کد خبر: 907617
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس:
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: بیش از۹۰درصد راه‌های روستایی این شهرستان تخریب شده است و این منصفانه نیست که این شهرستان را به نسبت جمعیت بسنجیم، امیدوارم به توسعه راه‌های این شهرستان توجه ویژه‌ای شود.

سیدحمزه امینی  در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان چاراویماق اظهار داشت: شهرستان چاراویماق با وجود ظرفیت‌های مناسب برای توسعه و پیشرفت در مقایسه با سایر شهرستان‌ها و وسعت این شهرستان  از سطح پایینی برخوردار است.

وی افزود: بیش از۹۰درصد راه‌های روستایی این شهرستان تخریب شده است و این منصفانه نیست که این شهرستان را به نسبت جمعیت بسنجیم، امیدوارم به توسعه راه‌های این شهرستان توجه ویژه‌ای شود.

امینی به مهاجرت معکوس در روستاها نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اکثر مردم این شهرستان که قبلاً مهاجرت کرده‌اند ولی الان به مهاجرت معکوس روی آورده‌اند، اما با اجازه ندادن برخی از مسوولان برای ساخت وساز در این روستاها مشکلات را برای مهاجرت این افراد زیاد کرده است.

در توزیع منابع ملی عدالت را رعایت نکردیم 

رحیم شهرتی‌فر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم از زحمات بلال‌زاده تقدیر و تشکر کرد و گفت: این دولت با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات از خدمات‌رسانی به مردم دست نکشیده است، وحدت ملی و پایبندی به آرمان‌های والایی که به‌خاطر آن انقلاب پیروز شده است.

وی افزود: ما باید روش‌هایمان را با روش‌های عالمانه و صحیح کنیم، اگر روش‌هایمان ایراد داشته باشد آن را تصحیح کنیم و راه و روش‌هایمان را تقویت کنیم.

 شهرتی‌فر گفت: علت اصلی کاهش جمعیت این شهرستان راه و روش‌های غلط بوده، راه‌هایی که نتوانستیم با آن برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم و در توزیع منابع ملی عدالت را رعایت نکردیم، این علت اصلی مهاجرت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً اکثر مردم این شهرستان در تهران و سایر شهرها به‌سر می‌برند و این نشانگر این است که روش‌های ما صحیح نبوده و جواب نداده، ما باید زمینه را برای اشتغال جوانان روستایی فراهم کنیم تا از شهر و دیار خود رانده نشوند.

در نبود حمایت مردم ما کاره‌ای نیستیم

شهر‌تی‌فر مسوولان را مورد خطاب قرار داد و بیان داشت: مسوولان ادارات این شهرستان باید بسیار تلاش کنند تا جمعیتی که مهاجرت کرده‌اند بازگشته و در اینجا سرمایه‌گذاری کنند، باید ظرفیت‌های این شهرستان مقیم سایر شهرها شناسایی شود تا بتوانند کمک حال این شهرستان باشند.

وی، ادامه داد: دولت به وظایف خود عمل کرده است و این امر در رسالت هر حکومت است، اما باید زمینه‌ها فراهم شود تا در بخش خصوصی نیز فعال شود چرا که اصلی‌ترین وظیفه ما باید درآمد پایدار باشد و این امر نه تنها مشارکت مسوولان بلکه مشارکت مردمی را نیز می‌طلبد.

شهرتی‌فر افزود: مردم ولی نعمت ما هستند، در نبود حمایت مردم ما کاره‌ای نیستیم رفتار و کردار ما با مردم و پیگیری ما، تلاش‌هایمان در راضی کردن مردم موثر است.

وی از مسوولان خواست تا در برخورد با مردم خوش رفتار بوده و درحل مشکلاتشان کمک کنند.

در ادامه برنامه از زحمات رحیم بلال زاده فرماندار شهرستان چاراویماق تشکر وحکم صابر تقویمی به عنوان فرماندار شهرستان چاراویماق قرائت شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر