کد خبر: 907366
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی خبر داد؛
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از پذیرایی روزانه 13 هزار مجاور در طرح سفره‎های اکرام رضوی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سیدخلیل منبتی بیان کرد: همچون سال‏های گذشته و در ایام ماه مبارک رمضان خوان پربرکت حضرت رضا(ع) برای مجاوران این بارگاه گشوده خواهد شد و خادمان بارگاه منور رضوی پذیرای مجاوران در وعده افطار خواهند بود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‎ریزی انجام شده تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 390 هزار پرس افطاری در طرح سفره‎های اکرام رضوی توزیع خواهد شد.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تاکید کرد: در این طرح برنامه‌ریزی توزیع کارت در سطح شهر برعهده بخش خدمات دفتر معاونت بوده و نیروهایی که در صحنه حضور دارند، از خدام مدیریت خدمه هستند. علاوه بر آن آماده‌سازی فضا از نظر اجرای داربست ها و فرم ها و ایجاد گیت های پذیرایی برعهده مدیریت روشنایی و خدمات فنی است، همچنین مسئولیت نظم بخشی و هدایت زائر به سمت سفره‌ها و توزیع شربت قبل از اقامه نماز به عهده مدیریت رفاه زائران است.

منبتی گفت: عملیات تامین اقلام و مواد اولیه، پخت، بسته‌بندی و پذیرایی را اداره میهمانسرا حضرت رضا(ع) برعهده گرفته است، همچنین کنترل ورودی‌ها از نظر امنیتی و کنترل اولیه کارت‌ها به عهده مدیریت انتظامات و تشریفات و ثبت کارت‌های دعوتنامه نیز در دبیرخانه طرح و برنامع معاونت اماکن است.

وی درباره توزیع افطاری در مناطق محروم گفت: خدام و خدمتیاران معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان هر جمعه با توزیع 1500 وعده افطاری در روستاهای محروم اطراف مشهد پذیرای مردم محروم این مناطق خواهند بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار