کد خبر: 906455
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
محمد عطريانفر، فعال سياسي اصلاح‌طلب كه از اعضاي شوراي شهر اول تهران هم بود...

محمد عطريانفر، فعال سياسي اصلاح‌طلب كه از اعضاي شوراي شهر اول تهران هم بود، در سخناني با اشاره به شهرداري بي‌شهردار تهران و فعاليت‌هاي عجيب شوراي شهر در اين زمينه گفته كه «باور من اين است كه وقتي يك گروه سياسي آمده و شورايي را تشكيل مي‌دهد و به قول توسلي نيروهاي نيابتي ما در شورا مستقر مي‌شوند و مي‌خواهند براي ما تصميم بگيرند كه از وجاهت كافي برخوردار نيستند، ما هم بايد با گردن‌كلفتي و اقتدار ايستاده و آدمي را كه به درد مديريت شهري مي‌خورد، براي شهرداري انتخاب كنيم. »
او در ادامه روشن مي‌كند كه مي‌خواسته چه كسي شهردار تهران شود: «من نمي‌خواهم بگويم محسن هاشمي اولين، بهترين و آخرين گزينه است اما براي برون‌رفت از اين آسيب هيچ راهي نداريم جز آنكه با اقتدار وارد شده و از آقاي خاتمي به عنوان صميمي‌ترين دوست خود توقع دارم كه در اين زمينه دخالت جدي‌تري كند و از سر مصلحت سنجي جامعه مناسب‌ترين گزينه را معرفي كند. »
اكنون البته ديگر شهردار تهران انتخاب شده است، اما نكاتي در سخنان عطريانفر جالب توجه است. اول اينكه وقتي نظر شورا را نپسندند، قائل به «گردن كلفتي»!! براي تحميل نظر خود هستند. دوم اينكه صراحتاً شوراي شهري را كه با حمايت همه‌جانبه و تمام‌قد اصلاح‌طلبان بالا آمد، فاقد وجاهت كافي مي‌نامد. سوم اينكه ترجيح مي‌دهد وقتي شورا ناتوان از تصمیم‌گیری است، با یک دستور از بالا موضوع حل شود!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار