کد خبر: 906397
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
نماينده مردم شاهين‌شهر در مجلس شوراي اسلامي از درخواست تعدادي از نمايندگان از رئيس مجلس براي رأي‌گيري علني در خصوص مواد باقي مانده از لايحه اصلاح قانون مبارزه با پولشويي در صحن علني مجلس خبر داد.

حسينعلي حاجي دليگاني در گفت‌وگو با فارس، گفت: با توجه به تبعات و آثاري كه لوايح چهارقلو (لايحه اصلاح قانون مبارزه با پولشويي، لايحه مبارزه با تأمين مالي تروريسم، لايحه الحاق ايران به كنوانسيون مبارزه با تأمين مالي تروريسم و لايحه الحاق دولت ايران به كنوانسيون پالرمو) بر آرمان‌هاي انقلاب دارد، تعدادي از نمايندگان از رئيس‌ مجلس خواستند طبق مواد 124 و 125 آيين‌نامه داخلي مجلس رأي‌گيري درخصوص مواد باقي مانده از لايحه اصلاح قانون مبارزه با پولشويي در مجلس به صورت علني با برگه انجام شود. وي ادامه داد: در اين رأي‌گيري كار به نحوي است كه كارت‌ها براي رأي‌گيري بين نمايندگان توزيع و مشخص مي‌شود كه چه كسي رأي مثبت، چه كسي رأي منفي و چه كسي رأي ممتنع مي‌دهد.
در نامه نمايندگان به رئيس مجلس آمده است: همانگونه كه مستحضر مي‌باشيد ادامه رسيدگي به گزارش كميسيون قضايي و حقوقي در مورد لايحه اصلاح قانون مبارزه با پولشويي به شماره ثبت 347 و به شماره چاپ 896 در دستور هفتگي 72، 97/2/23 الي 97/2/26 قرار دارد. با توجه به اينكه تصويب اين لايحه واجد آثار و تبعات گوناگوني بر مواضع و آرمان‌هاي انقلاب مي‌باشد و از آنجا كه تأييد مي‌فرماييد ملت شريف ايران نسبت به عملكرد و تصميمات خادمين و وكلاي خود نامحرم نمي‌باشند و به منظور قضاوت آيندگان و و مسببين و مؤثرين در تصميمات و مصوبات خانه ملت اينجانبان امضاكنندگان زير به عنوان نمايندگان مردم به استناد مواد 124 و 125 آيين نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي تقاضاي اخذ رأي به صورت علني با ورقه درخصوص مفاد لايحه مذكور را داريم.
اسامي امضاكنندگان عبارت است از: حسينعلي حاجي دليگاني، سيدمحمدجواد ابحطي، اكبر رنجبرزاده، سيدحسين نقوي حسيني، محمداسماعيل سعيدي، محمدجواد جمالي نوبندگاني، نادر قاضي‌پور، حسين هاشمي، احمد سالك، محمدمهدي زاهدي، عباس گودرزي و احمد اميرآبادي فراهاني.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار