کد خبر: 903009
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲
پرتال امام خميني (ره) كه مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني (ره) آن اداره مي‌کند و بودجه‌هاي ميلياردي از بيت‌المال دريافت مي‌كند تا عكس‌هاي تاريخي از بنيانگذار انقلاب منتشر كند، يك گاف تاريخي عجيب داده است.

پرتال امام خمینی‌(ره) با انتشار عكسي با عنوان «ديدار امام با كانون نويسندگان ايران» ضمن توضيح غلط از اين ديدار، حتي نام اطرافيان امام (ره) را هم به اشتباه ذكر كرده است !
در عكسي تاريخي كه پرتال امام منتشر و از آن با عنوان «كانون نويسندگان» ياد كرده است، در واقع هيچ نويسنده‌اي حضور ندارد. افرادي مانند حسين شاه‌حسيني ‌رئيس سازمان تربيت بدني، مهدي تختي برادر جهان پهلوان تختي و ساير ورزشكاران در حال شنيدن صحبت‌هاي امام (ره) هستند.
مؤسسه تنظيم و نشر آثار در حالي عكس چهره‌هاي ورزشي را با عنوان «كانون نويسندگان ايران» منتشر كرده كه حتي به اين تناقض بديهي هم توجه نكرده عكس منتشره متعلق به حضور امام(ره) در قم است، ولي در متن خبري كه خود سايت منتشر كرده مدعي شده است اين ديدار در تهران اتفاق افتاده است.
چهره‌هاي سرشناسي چون سيمين دانشور، محمد قاضي، باقر پرهام، غلامحسين ساعدي، شيخ مصطفي رهنما و منوچهر هزار خاني، سياوش كسرايي در ديدار كانون نويسندگان با امام حضور داشته‌اند كه هر فرد غيررسانه‌اي هم چهره‌هاي آنها را مي‌شناسد،‌ولي ظاهراً مسئولان پرتال امام (ره) قادر به تشخيص اين چهره‌ها و تمايز آنها با افراد ورزشكار نبوده‌اند !
اين اتفاق در حالي رخ داده كه طبق گفت‌وگوي خبرنگار «جوان» با يك كارشناس تاريخ توضيحات درج شده ذيل عكس‌هاي منتشر شده در پرتال امام (ره) در بسياری موارد ديگر هم اشتباه بوده است. در واقع اين گاف عجيب كه شرح آن گذشت، مشتي نمونه خروار است.
گردانندگان پرتال امام (ره) در حالي اين اتفاقات و جعليات تاريخي را رقم مي‌زنند كه بودجه دريافتي آنها براي يك سال ظاهراً بيش از 5 ميليارد تومان بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار