کد خبر: 902975
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
2 پژوهشگر و نویسنده ادبیات به سازمان اوج نامه‌ نوشتند

در پي پخش مجموعه تلويزيوني «پايتخت ۵» از شبكه يك، گل علي بابايي و حسين بهزاد دو تن از پژوهشگران و نويسندگان عرصه ادبيات مستند دفاع مقدس خطاب به مسئول سازمان هنري- رسانه‌اي اوج نامه‌اي نوشتند.
متن اين يادداشت بدين شرح است:

«رياست ارجمند سازمان هنري- رسانه‌اي اوج

جناب آقاي احسان محمدحسني
با سلام و شادباش خجسته ايام و ليالي ماه شعبان المعظم. خدا را سپاس كه نمرديم و پس از گذشت چهار دهه از بهمن ۵۷ يك مجموعه تلويزيوني را در ايام تعطيلات نوروزي از جعبه جادو زيارت كرديم كه بي‌تعارف، رگِ قلب يكايك مردمان اين ديار- از شهري و روستايي گرفته تا انقلابي و غير انقلابي! به مدت 18 شبانه روز (با احتساب بازپخش روزانه) را به دست گرفت و ثابت كرد كه اگر كار به دست كاردان سپرده شود با همين بضاعت اندك امكانات فني و لجستيكي موجود در اين كشور، مي‌توان در نهايت زيبايي، محوري‌ترين دغدغه‌هاي راهبردي انقلاب مظلوم حضرت روح الله را در قاب جمع و جور تلويزيون وطني، كادوپيچ شده به 80ميليون سكنه سرزميني كه در هسته مركزي آتشفشانِ تحريم‌هاي فلج كننده اصحاب توحش تكنولوژيك مغرب‌زمين مي‌سوزند و مي‌سازند، چون جرعه آبي خنك و گوارا، عيدانه داد.
از همين مجال بهره مي‌بريم و مراتب سپاس خالصانه خود را به تمامي دست اندركاران امر خطير آفرينش مجموعه تلويزيوني دلرباي «پايتخت ۵» به ويژه كارگردان فرهيخته جناب آقاي سيروس مقدم، تماميت كادر تهيه و توليد، جميع بازيگران هنرمند و دست‌اندركاران مراحل پسا توليد آن تقديم مي‌كنيم. اميد كه به زودي زود، ششمين سري «پايتخت» را نيز به تماشا بنشينيم. آفرين بر اوج شما و «پايتخت ۵» شما.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار