کد خبر: 902948
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
طی سال گذشته باوجوداینکه شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان البرز بوده‌ایم، اما تعداد بیکاران این استان تاکنون 91 هزار نفر ثبت شده است.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلاماين مطلب  گفت: جامعه افراد فعال در سطح استان البرز بیش از هشت هزار و 66 نفر ارزیابی‌شده است.

اسماعیل خلیلی افزود: در سال گذشته سعی خود را بر این داشته‌ایم تا گستره افراد فعال جامعه را افزایش دهیم و در این میان موفق شده‌ایم تا 37 هزار و 500 نفر، رشد داشته باشیم.

به گفته مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بیش از 775 هزار نفر از البرز نشینان در حال حاضر مشغول فعالیت بوده و شاغل به شمار می‌آیند.

خلیلی تصریح کرد: تعداد افراد فاقد شغل در استان البرز بالا به نظر می‌رسد چراکه طبق ارزیابی‌ها 91 هزار نفر از مردم این استان بیکار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دفاتر کاریابی در سطح استان راه‌اندازی شده است، تأکید کرد: تاکنون 36 هزار نفر از جویندگان کار در این دفاتر ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل اداره کار استان البرز با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در زمستان سال 96 نسبت به سال 95 کاهش جزئی را داشته است، متذکر شد: سعی داریم روند کاهش نرخ بیکاری را در استان البرز ادامه دهیم.

خلیلی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تأکید بر اهمیت اشتغال روستایی، خاطرنشان کرد: جمعیت روستایی استان البرز 200 هزار نفر ارزیابی‌شده است که در این میان حدود پنج هزار و 180 نفر جمعیت افراد بیکار روستایی در این استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار