کد خبر: 902945
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان اشاره به اهمیت شهرستان خوی در حوزه معدن ازايجاد پارك تخصصي فرآوري سنگ در حوي خبر داد.

جعفرصادق اسکندری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه معدن شهرستان خوی با اشاره به اهمیت شهرستان خوی در حوزه معدن اظهار داشت: تعداد ۲۵۰ معدن فعال در شمال استان وجود دارد که از این تعداد نزدیک ۳۰ درصد آن در شهرستان خوی است.

وی افزود : پارک تخصصی و بین المللی فرآوری سنگ با هدف فرآوری سنگ و همچنین استفاده از سرمایه گذاری خارجی در توسعه صنعت معدن منطقه، در شهرستان خوی ایجاد خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در ادامه به اهمیت حوزه معدن در اشتغالزایی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای معادن شهرستان خوی می توان با برنامه ریزی و سرمایه گذاری مناسب، اقدامات مهمی در راستای اشتغالزایی شهرستان خوی و حتی شمال استان انجام داد.

نماینده مردم شهرستان های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بخش معدن را یکی از ظرفیت های شهرستان خوی عنوان کرد و افزود: متاسفانه در سال های گذشته از این ظرفیت استفاده خوبی نشده است  و می توان از این ظرفیت برای توسعه اقتصادی شهرستان بهره گیری کرد.

سید تقی کبیری در ادامه بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی  برای ارتقای شاخص های معدن شهرستان و ایجاد اشتغال در این بخش تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار