کد خبر: 902922
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
مجمع فدراسیون ورزش دانشگاهی

جلسه مدیران کل تربیت بدنی بخش های آموزش عالی کشور به منظور برنامه ریزی برنامه های سال 1397 فدراسیون دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، به منظور برنامه ریزی برنامه های سال 1397 فدراسیون جلسه مدیران تربیت بدنی بخش های آموزش عالی در محل فدراسیون برگزار شد و طی آن اعضا به بحث و تبادل نظر در خصوص فعالیت جاری و برنامه های آتی فدراسیون پرداختند.

بنا براین گزارش در این جلسه دکتر دهخدا ضمن تبریک سال جدید گزارش از کارهای انجام شده در سال گذشته ارائه و اعلام کردند موفقیت دانشجویان کشور در رویدادهای مختلف خصوصا بیست و نهمین یونیورسیاد نتیجه تلاش ها و همکاری بخش های مختلف بود که ان شاالله به تداوم این همکاری ها شاهد موفقیتهای بیشتر ورزش دانشگاهی خواهیم بود.

دکتر دهخدا ضمن تشکر از رسانه در انعکاس اخبار دانشگاهی گفت: ما به کلیه تعهدات خود در قبال دانشجویان عمل کرده و برنامه ریزی لازم را برای سی امین یونیورسیاد آغاز کرده ایم سیاستهای فدراسیون در اعزام های جهانی و آسیایی واگذاری رشته ها به بخش های متقاضی می باشد.

در این جلسه در خصوص سیاستها و فعالیت های فدراسیون در سال جاری ، نحوه اعزام رشته های ورزشی به مسابقات جهانی 2018 و برگزاری المپیاد ملی  بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مقرر شد اعضا در خصوص رشته ها و زمان برگزاری المپیاد ملی با اولویت رشته های یونیورسیاد و مشارکت حداکثری دانشجو نظرات خود را اعلام کنند تا در جلسه آتی بررسی لازم به عمل آید.

لازم به ذکر است، این جلسه با حضور دهخدا  رئیس فدراسیون ، بشیریان دبیر کل فدراسیون، صفاری نایب رئیس فدراسیون، علیزاده مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، نصیرزاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، عزیزخانی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، تجلی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی و دیگر اعضا برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار