کد خبر: 902921
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
ایلیا ایلین

ایلیا ایلین وزنه‌بردار ۱۰۵ - کیلوگرم قزاقستان که به دلیل دوپینگ از دو مدال طلای المپیک خود محروم شده است در حال تمرین برای بازگشت به مسابقه‌های بین‌المللی است.

به گزارش ایسنا، ایلیا ایلین در مصاحبه با سایت mens health از تمرین‌های خود و قصد بازگشت به مسابقه‌های بین‌المللی خبر داد:

- آیا برای مسابقه‌ها آماده می‌شوی؟

جدا دوست ندارم درباره مسابقه‌ها صحبت کنم اما نمی‌توانم از این فکر خلاص شوم. با توجه به اینکه قزاقستان محروم است و ما نمی‌توانیم در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم دو تورنمنت دیگر برایم در سال ۲۰۱۸ باقی می‌ماند که می‌توانم در آن‌ها شرکت کنم. یکی از آن‌ها مسابقه‌های قهرمانی قزاقستان در ماه سپتامبر است و دیگری مسابقه‌های قهرمانی جهان در ماه نوامبر در عشق‌آباد است.

صادقانه بگویم که یک ماه پیش امیدی به حضور در جام جهانی نداشتم. فکر می‌کردم نمی‌توانم تمرین کنم. با این حال در حال حاضر شاید بتوانم خوب شرایط را مدیریت کنم و حتی مدال بگیرم. بهتر است بر روی تمرین‌هایم تمرکز کم.

- آیا پیروزی در قزاقستان راهی برای رفتن به المپیک ۲۰۲۰ است؟

با توجه به قوانین جدید برای رفتن به توکیو باید حداقل در چهار تورنمنت بین‌المللی شرکت کنم بنابراین سال آینده برایم بسیار مهم است.

- چقدر تمرین دارید؟

مرتب تمرین داشتم. مرتب به باشگاه رفته‌ام. یک ماه است که با هالتر تمرین می‌کنم.

- حدود یک ماه پیش عمل داشتی؟

نه به من از بدن خودم پلاسما تزریق کردند. در ناحیه مفصل شانه احساس سوزش داشتم که از قبل با من است. پروسه‌ی ساده‌ای است. چندین مشکل کوچک دارم اما این جور آسیب دیدگی‌ها خاص ورزش حرفه‌ای است.

- در حال حاضر چه رکوردهایی در تمرین می‌زنی؟

دیروز ۱۵۵ کیلوگرم را تقریبا راحت بلند کردم. سرعتم خوب است. پاهایم کمی ضعیف شده. ۷۰ درصد بدنم آماده است.

- چه رکوردهایی برای قهرمانی در قزاقستان و عشق آباد لازم است؟

در مسابقه‌های قزاقستان یک ضرب ۱۸۰ و دو ضرب ۲۳۰ کافی است. در مسابقه‌های جهانی حداقل باید ۱۹۰ و ۲۴۰ را بلند کرد. حداکثر ۱۹۳ و ۲۴۳ باید وزنه بزنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار