کد خبر: 902871
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
شهرتی‌فر:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید گفت: حضور حداکثری مردم تأثیرات مثبتی در سیاست‌های داخلی و خارجی داشته و به‌نوعی موجب انسجام و افزایش قدرت نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی شده است.

رحیم شهرتی‌فر  در نشست اتاق اصناف استان آذربایجان‌شرقی و دیدار با نمایندگان اتحادیه‌های اصناف با اشاره به سفر استانی رئیس‌جمهور به استان در هفته آینده اظهار داشت: کاروان دولت تدبیر و امید در اولین سفر استانی سال 97 به آذربایجان‌شرقی سفر می‌کند که این موضوع با برگزاری مراسم رسمی انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام مصادف بوده و با حضور رئیس‌جمهوری و میهمانان خارجی برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه نمایندگان اتحادیه‌ها به‌نوعی رابط خدمتگزاران مردم در بدنه دولت با اصناف و مردم هستند، اظهار داشت: هر زمان نیاز به برقراری ارتباط با مردم داشته‌ایم، نمایندگان اصناف در اتحادیه‌ها در کنار دولت بوده‌ و کمک کرده‌اند و این موضوع قابل قدردانی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه خوشبختانه وضعیت استان از نظر شاخص‌های مختلف مطلوب است، اضافه کرد: آذربایجان‌شرقی از نظر سیاسی باثبات‌ترین استان بوده و از نظر موضوع امنیتی هرچند در نظامی با امنیت قرار داریم اما در این‌ بین آذربایجان‌شرقی به نسبت دیگر استان‌ها وضعیت مطلوب‌تری دارد.

وی با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال پرشور مردم در دوره گذشته، در این دوره نیز استان می‌تواند الگویی برای سفرهای استانی دیگر رئیس‌جمهور باشد و البته حضور حداکثری مردم تأثیرات مثبتی در سیاست‌های داخلی و خارجی داشته و به‌نوعی موجب انسجام وحدت و قدرت نظام و افزایش قدرت نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی است.

وی با اشاره به مشکلات کارگری در استان ادامه داد: در سال‌های اولیه استقرار دولت تدبیر و امید در استان با مشکلات عدیده کارگری مواجه بودیم و هرچند مشکلات به‌صورت کامل رفع نشده اما با توجه به تدابیر و مدیریت‌های انجام‌شده در سال 96 هیچ‌گونه تجمع اعتراض‌آمیزی کارگری در استان وجود نداشت.

شهرتی‌فر در ادامه بابیان اینکه امروز بزرگ‌ترین چالش پیش روی کشور موضوع اشتغال است، گفت: تنها راه‌حل این موضوع بازگشت رونق و نظارت بر تولید است.

وی با اشاره به فعال بودن بخش خصوص در استان خاطرنشان کرد: تنها استانی که می‌تواند بگوید بیش از اعتبارات دولتی از ظرفیت بخش خصوص بهره‌مند شده آذربایجان‌شرقی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر