کد خبر: 902860
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
افتتاح نخستین مرکز آموزش فنی و حرفه ای خیرساز استان در شهمیرزاد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان بر مردمی کردن مهارت آموزی در کشور و استان تاکید کرد و گفت: نیاز به آموزش باید به مطالبه و دغدغه جوانان تبدیل شود.

فاطمه منصوری در آیین افتتاح نخستین مرکز آموزش فنی و حرفه ای خیرساز استان در شهمیرزاد اظهار کرد: ایجاد اشتغال در کشور مستلزم توسعه آموزش های فنی و حرفه ای است.

وی بر لزوم توسعه و ترویج مهارت آموزی در استان و کشور تاکید کرد و افزود: با سرمایه گذاری و فرهنگسازی در حوزه آموزش و مهارت آموزی است که می توان بر مشکلات حوزه اشتغال فائق آمد.

منصوری بر ضرورت آموزش های متناسب با نیاز بازار کار تاکید و تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری لازمه ارائه و توسعه آموزش های متناسب با نیاز بازار کار است.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگسازی در حوزه مهارت آموزی گفت: باید با فرهنگسازی در زمینه مهارت آموزی در باور جوانان جویای کار تغییر ایجاد کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با بیان اینکه جوانان ما باید نیاز به آموزش را در خود احساس کنند ادامه داد: آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی باید به مطالبه مردم و خصوصا جوانان و فارغ التحصیلان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه بتوان خش دولتی به تنهایی برای آموزش های فنی حرفه ای و مهارت آموزی کافی نیست گفت: ورود خیرین، کارآفرینان و فعالان اقتصادی و آموزشی و همه آحاد مردم به این بخش یک ضرورت است که خوشبختانه امروز این مهم در شهمیرزاد اتفاق افتاده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان بر مردمی کردن مهارت آموزی تاکید و خاطرنشان کرد: مهمتر از توجه دادن خیرین به حوزه مهارت، تغییر در نگاه و باور افراد به حوزه مهارت آموزی است.

منصوری با اشاره به افتتاح نخستین مرکز آموزش فنی و حرفه ای خیرساز استان افزود:خوشبختانه به همت خیرین در کنار ایجاد فضای لازم برای ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در این مرکز، بستر لازم برای برخی زمینه های اشتغال و مهارت آموزی نیز در جوار این مرکز در شهمیرزاد فراهم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار