کد خبر: 899379
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
اولین امتیاز آسیایی تراکتور 
در شب دوم آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس برابر الوصل پیروز شد و تراکتور برابر الجزیره امارات به تساوی رسید.

در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در بازی‌های گروه C پرسپولیس در امارات به مصاف الوصل رفت. شروع بازی با برتری الوصل همراه بود و این تیم صاحب دو موقعیت خوب برای گلزنی شد اما نتوانست دروازه تیم ایرانی را باز کند. پس از 20 دقیقه ابتدایی بازی، پرسپولیس تلاش کرد تا نبض بازی را در اختیار بگیرد که موفق هم شد و تا حدودی بازی را به تعادل کشید. در دقیقه ۳۶ این دیدار وحید امیری در برخورد پای بازیکن حریف با صورتش دچار مصدومیت شد و به ناچار جایش را به گادوین منشا داد. در لحظه ورود منشا به زمین پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد که کامیابی نیا در دقیقه ۳۷ گل سرخپوشان را به ثمر رساند. ارسال دقیق حسین ماهینی بین بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه حریف روی سر کامیابی‌نیا فرود آمد و او نیز با ضربه سری تماشایی اولین گل این دیدار را به سود سرخ پوشان به ثمر رساند و نیمه اول با همین تک گل به سود قرمزپوشان به پایان رسید. در نیمه دوم پرسپولیس با وجود برتری یک بر صفر، همچنان با ارائه یک فوتبال هجومی به دنبال افزایش گل‌های زده بود. آنها در ابتدای نیمه می‌توانستند به گل هم برسند که مدافع الوصل از روی خط دروازه توپ را برگشت داد، هم الوصل و هم پرسپولیس در این نیمه فرصت‌‌هایی برای گلزنی داشتند که نتیجه‌ای در بر نداشت تا پرسپولیس با همان یک گل حریف اماراتی اش را شکست دهد. شاگردان برانکو با این پیروزی 9 امتیازی شدند تا به صعود نزدیک تر شوند. در دیگر بازی این گروه السد 4 بر صفر نسف قارشی ازبکستان را برد و 9 امتیازی شد تا تیم قطری در کنار قرمز‌‌ها شانس‌های اصلی صعود باشند.
در دیگر دیدار دیروز دوتیم تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات در گروه A در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک - یک مساوی به پایان رسید. با این نتیجه تراکتورسازی دو امتیازی شد و در انتهای جدول گروه A باقی ماند. الجزیره هم با پنج امتیاز موقتاً در رده دوم جدول ماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار