کد خبر: 899332
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
محروميت پرسپوليس به خاطر طارمي
سال 96 نيز سالي پرحاشيه براي ورزش كشورمان بود، حاشيه‌هاي ريز و درشت كه اگر موارد طبيعي آنها را كنار بگذاريم به برخي از حواشي مي‌رسيم كه به سبب سوءمديريت حاكم بر ورزش و برخي نفرات چسبيده به آن ايجاد شد و بالا گرفت.

فريدون حسن

سال 96 نيز سالي پرحاشيه براي ورزش كشورمان بود، حاشيه‌هاي ريز و درشت كه اگر موارد طبيعي آنها را كنار بگذاريم به برخي از حواشي مي‌رسيم كه به سبب سوءمديريت حاكم بر ورزش و برخي نفرات چسبيده به آن ايجاد شد و بالا گرفت.
بازيكني كه پول‌‌ها را به جيب زد
داستان ريزه اسپور تركيه و پرسپوليس و متعاقب آن محروميت سرخ‌‌ها از آن دست حاشيه‌هايي است كه فقط و فقط در فوتبال ايران مي‌توان سراغ آنها را گرفت، بيان ريز جريانات اتفاق افتاده البته از حوصله اين كوتاه خارج است اما توجه به اينكه مهدي طارمي مقصر اصلي اين محروميت بزرگ چند ميليارد به جيب زد و اينجا در فوتبال بي در و پيكر ما كسي از او نپرسيد اين پول‌‌ها را از كجا آوردي و چه كردي؟ يا اينكه پرسپوليس با ميليون‌‌ها هوادار به سبب خودخواهي اين بازيكن با محروميت روبه‌رو شد باعث مي‌شود تا حداقل به اين نتيجه برسيم كه سوءمديريت حاكم بر فوتبال و باشگاه‌هاي ايران عاملي اصلي شكل‌گيري تعداد زيادي پرونده در مجامع جهاني عليه فوتبال ايران است، پرونده‌هايي كه يكي، يكي رو مي‌شود و پاياني نمي‌توان براي آنها متصور بود.
مردي كه از فدراسيون نمي‌رفت
يكي از حاشيه‌هاي خوب ورزش كشور در سال 96 را بايد نفس كشيدن برخي فدراسيون‌ها با مديريت جديد ناميد. ورزش كشور در آخرين ماه‌هاي سالي كه حالا آخرين روزهايش را سپري مي‌كنيم موفق شد بعد از چند دهه برخي مديران چسبيده به صندلي خود را از پست‌هايشان جدا كند و مديراني جوان‌تر و با برنامه‌هاي جديدتر را به عنوان رؤساي فدراسيون‌ها معرفي كند.
البته در اين ميان برخي چسبيده‌ها اينقدر خود را حق به جانب مي‌ديدند كه به ‌رغم حضور رئيس جديد باز هم حاضر به ترك ميز و اتاق رياستشان نبودند. احمد ناطق‌نوري، رئيس سابق فدراسيون بوكس يكي از شاهكارهاي ورزش بود! ناطق‌نوري تا همين چند روز قبل حاضر به ترك فدراسيون نبود و مدعي بود كه اصلاً ساختمان فدراسيون را او ساخته است. ناطق‌نوري از تحويل دادن دفتر به رئيس جديد خودداري مي‌كرد كه اين خود بسيار جالب بود.
اما بالاخره بعد از چند دهه حضور نه چندان موفق و البته پرحاشيه جايش را به مديري جوان داد تا رشته جوان‌پسند بوكس از تفكرات يك پيرمرد ر‌ها شود و حالا اميد داشته باشد تا با تفكرات جديد و نو بتواند دوباره خود را سرپا كند. جدايي محمود مشحون از بسكتبال را نيز بايد به فال نيك گرفت، هرچند كه عملكرد او در طول سال‌هاي مديريتش در بسكتبال را بايد عملكردي خوب و روبه جلو قلمداد كرد اما به هر حال بسكتبال محتاج خون تازه‌ای در رگ‌هاي بدنه مديريت خود بود تا بتواند به روند روبه جلوي خود ادامه دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار