کد خبر: 899319
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

در روزی که یکصدهزار هوادار به ورزشگاه آزادی آمده بود شاگردان شفر با ارائه یک بازی ضعیف نتوانستند از سد العین بگذرند تا کار صعود کمی سخت تر شود.

در دیدار برگشت تیم های فوتبال استقلال و العین امارات در ورزشگاه آزادی ، استقلال نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده کند. استقلال هر چند گل اول را زد خیلی راحت گل تساوی را دریافت کرد تا هوادارانش سرورده و دلگیر شوند. این دیدار در پایان برنده نداشت و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا استقلال همچنان صدرنشین گروه خود باقی بماند. در این بازی تیام در دقیقه ۴۱ از روی نقطه پنالتی تک گل استقلال را در این دیدار  به ثمر رساند و شیوتانی نیز در دقیقه ۷۸ دروازه نماینده ایران را باز کرد.در دیگر دیدار این گروه تیم الریان موفق شد ۲-۱ گل الهلال عربستان را شکست دهد.در این گروه استقلال با ۶ امتیاز و باتوجه به مساوی در خانه حریف صدرنشین است و الریان با همین تعداد امتیاز در رده دوم قرار دارد. العین و الهلال نیز در رده‌های سوم و چهارم باقی‌ماندند.

وینفرد شفر بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل العین گفت: بازی بسیار بسیار خوبی بود. در نیمه اول پرس خوبی انجام دادیم و فرصت های خوبی داشتیم ولی یک گل زدیم. در نیمه دوم در صحنه ای که نظم دفاعی نداشتیم گل خوردیم. بعد از آن فرصت های خوبی توسط انصاری و قربانی داشتیم.چند مصدوم داریم که باید درمان شوند. بازیکنان‌مان باید کمی استراحت کنند. گفته بودم که این ناآمادگی به خاطر شرایط اردوی پیش از فصل است و اگر آنجا خوب کار نکنید دچار مشکل می شوید. از هواداران هم ممنونم. من چنین جوی را ندیده بودم. این مهم است که هواداران پشت تیم هستند و حالا باید کمی استراحت کنیم تا باز به کارمان ادامه دهیم. من ندیدم که العین بهتر از ما بود. در نیمه اول ما بسیار بسیار خوب بودیم. ما در نیمه دوم در ضد حملات مشکل داشتیم. آن پاس خوب برای ضد حمله اتفاق نیافتاد. ما بعد از ورود جابر و قربانی فرصت های خوبی داشتیم. حیدری هم خیلی خوب بازی کرد ولی وریا فشار زیادی روی حریف می آورد. گلی که خوردیم دلیلش این بود که بازیکنانمان خسته بودند. تیم ما عقب نکشید و خیلی وقت ها به خوبی پرس می کردیم. زمانی که توپ را داریم باید به بازیکنان پاس خوب بدهیم. کسی نمی تواند ۹۰ دقیقه پرس کامل کند. من همیشه مثبت فکر می کنم. خصوصا وقت به بازی با الهلال و نیمه اول امروزمان فکر می کنم. این گروه از سخت ترین گروه‌های لیگ قهرمانان است. ما ۴ امتیاز از دو بازی بعدی می‌خواهیم. الریان بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما می‌توانیم صعود کنیم ولی بازیکنانمان باید برگردند و در شرایط خوب جسمی قرار داشته باشند.

زوران مامیچ بعد از تساوی تیمش گفت: بازی سختی برای هر دو تیم در جریان بود. استقلال تیمی خوب است که تماشاگران زیادی دارد اما نتیجه برای هر دو تیم خوب بود. هنوز وضعیت گروه و صعود کننده ها مشخص نیست و همه تیم ها شانس دارند. ما به ۳ امتیاز دیگر نیاز داریم و می دانیم فرصت زیادی نداریم و باید هر چه سریعتر برنده باشیم. ما هم مثل هر تیم دیگری حریف را آنالیز می کنیم. از طرفی من دوستانی در ایران دارم که در این زمینه به من کمک کردند.من درباره داوری در بازی قبلی هم صحبت نکردم. این بازی هم درباره آن صحبت نمی کنم. بازی آسانی برای او نبود ولی عملکرد او رضایت بخش بود.نمی دانم چرا بعضی ها این حرف ها را می زنند. بازی کردن مقابل ۹۰ هزار تماشاگر خیلی لذت بخش است. به بازیکنانم گفتم که بروید وارد زمین شوید و از ورزشگاه لذت ببرید.

در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه B ذوب آهن ایران در امارات مهمان الوحده این کشور بود که این دیدار با برتری ۳ بر صفر نماینده امارات به پایان رسید.برای الوحده در این دیدار سباستین تاگلیابو در دقیقه ۴۶ و مراد باتنا در دقیقه ۵۸ و محمد الاکبری در دقیقه ۶۵ گلزنی کردند.ذوب آهن با این شکست ۶ امتیازی ماند اما همچنان پس از الدحیل که صعود کرده در رده دوم باقی ماند.

امیر قلعه‌نویی پس از شکست تیمش برابر الوحده گفت: روز بد ذوب آهن بود و بازی خوبی انجام ندادیم. با غرور بازی کردیم و این یکی از عوامل شکست ما بود.دلیل مهربانی داوران با کشورهای عربی را نمی‌دانیم اما باید بگویم که جزو تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد قرار داریم و در دور بعدی حاضر خواهیم بود.روز بد ما بود و با غرور بازی کردیم. باید ریکاروی کنیم و برای بازی‌های بعدی که در سال آینده است، آماده شویم. بازیکن‌های خارجی الوحده در برد آنها مؤثر بودند. من قیمت بازیکنان خارجی آنها را نمی‌دانم اما ما به بازیکنان خارجی خود بیشتر از ١٥٠ هزار تا ٢٠٠ هزار دلار نمی توانیم بدهیم.از داوری ضربه خوردیم. در بازی مقابل الدحیل پنالتی ما را نگرفتند و در بازی امشب هم شک نکنید که گل اول و دوم آنها روی اشتباه داوری به ثمر رسید و باید از طریق نامه این اشتباه‌ها را مطرح کنیم. جایی که میزبانش کشورهای عربی باشد، داوری‌ها نسبت به کشور میزبان، مهربان‌تر هستند و من دلیلش را نمی‌دانم.صد در صد جزو تیم های صعود کننده هستیم و به احتمال فراوان به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود خواهیم کرد. امروز، روز بد ما بود و هر سه توپی که روی دروازه ما آوردند، تبدیل به گل شد. سه تیم رقیب در این گروه هستیم و چون سه امتیاز از تیم سوم و چهارم بیشتر داریم، شانس صعود ما نیز از آن‌ها بیشتر خواهد بود.

 

 

وحید صابری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار