کد خبر: 896424
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
حوادث تلخ شب شهادت حضرت زهرا(س) در خيابان پاسداران در حالي با پنج شهيد همراه شد كه...
حوادث تلخ شب شهادت حضرت زهرا(س) در خيابان پاسداران در حالي با پنج شهيد همراه شد كه جريان روشنفكري بر‌خلاف مطالبه مردمي، تلاش مي‌كند مماشات دستگاه‌هاي مسئول از جمله نيروي انتظامي و وزارت اطلاعات با شهرآشوب آن شب را «خويشتنداري» جانمايي كرده و از چنين روشي تقدير كند تا در وقايع مشابه احتمالي نيروهاي امنيتي و انتظامي «خويشتنداري» از خود نشان دهند و اردوكشي خياباني عادي‌سازي شود. 

در حالي جريان روشنفكر كارايي و مقابله فعال نيروهاي امنيتي و انتظامي را نشانه گرفته ‌است كه اقشار مختلف مردم در دو روز گذشته در فضاي مجازي و وداع با شهدا،يكصدا خواهان برخورد قانوني با كساني شدند كه در غائله دراويش فرقه تابنده علاوه بر آسيب رساندن به اموال عمومي و شهادت پنج تن از نيروهاي انتظامي و بسيج، عليه اقتدار نيروي انتظامي اقدام كردند و بيم آن مي‌رود كه ساير گروه‌هاي زاويه دار با انقلاب اسلامي به بهانه‌هاي واهي برخوردهاي راديكالي اين جماعت را تكرار كنند. 

اظهار خرسندي از تقدير روشنفكرمآبانه طيف ضدانقلاب با محوريت «خويشتنداري نيروهاي انتظامي»، راه پيشگيري از اقدامات هنجارشكنانه و شبه تروريستي نيست، بلكه برخورد عاجل قوه قضائيه با ليدرهاي اين غائله و فعالان ميداني آن علاج كار است. 
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
عده ای که باصطلاح کلمه روشنفکر را یدک خود کرده اید " نیروی
انتظامی خویشتنداری کند " تا افراد افراطی خون جوانان نیروی انتظامی را و بسیج بریزند ؟ شما شیفته گان امریکا " پلیس های گردن کلفت امریکا چنین خویشتنداری می کنند ؟ که شما ها برای جوانان نیروی انتظامی چنین نسخه پیچی می کنید؟ باید جلوی افراد اشوبگر خرابکار با نیت شوم ایستاد " از هر گروه وفرقه ای که می خواهد باشد " وگرنه داعش راه به داخل کشور پیدا می کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار