کد خبر: 896404
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
فرزین ماندگار
عضو مجلس خبرگان رهبري: 
تنها راه عبور از ظلمات نور مقدس حضرت زهرا(س) است
آيت الله ميرباقري با بيان اينكه تنها راه عبور از حجب ظلماني نور مقدس فاطمه زهرا(س) است، گفت: اين نور در ائمه(ع) تجلي یافته و ما از طريق ائمه(ع) با حضرت زهرا(س) همراه مي‌شويم. 
عضو مجلس خبرگان رهبري كه به مناسبت شهادت صديقه كبري(س) در حسينیه مرحوم شيح مرتضي زاهد سخن مي‌گفت، عنوان كرد: انسان وقتي گناه مي‌كند يك نقطه تاريك در قلب او پيدا مي‌شود و اگر توبه نكند اين نقطه تاريك تمام قلب او را مي‌گیرد و قلب او را ظلماني و تاريك مي‌كند، لذا بايد انسان از اعمال، رفتار، افكارو صفات بد فاصله بگيرد، بنابراین از معارف استفاده مي‌شود كه اين گناهان فرع هستند اما حجاب ظلماني اين گناهان نيست، هر چند نجات از اعمال و افكار و صفات بد كاري سخت است اما حجاب ظلماني از اين سنگين‌تر است. وي با اشاره به راه نجات از اين ظلمات، گفت: تنها راه نجات از ظلمات اتصال به حضرت زهرا (س) و ائمه(ع) است، حالا اگر كسي به شعاع نور امامان و حضرت زهرا(س) متصل شود، در پرتو نور آنها راه مي‌رود و اين ظلمات با او كاري ندارند و اگر با امام هم همراه باشد به حياتي مي‌رسد كه با آن نور حتي مي‌تواند در اين فضاي ظلماني زندگي در نور داشته باشد. به گفته اين استاد حوزه پس تنها راه عبور از حجب ظلماني نور مقدس فاطمه زهرا(س) است كه اين نور در ائمه(ع) تجلي كرده و ما از طريق ائمه(ع) با حضرت زهرا(س) همراه مي‌شويم و ساحت حضرت زهرا (س) ساحتي است كه از طريق ائمه(ع) بايد به ايشان وارد شد.

سروده‌اي به مناسبت شهادت محمدحسين حداديان
پيمان طالبي از شعراي جوان كشور در واكنش به ماجراي شب‌هاي قبل تهران و به شهادت رسيدن شهيد محمدحسين حداديان غزلي سروده است كه در ادامه مي‌آيد: 
ز ميدان دسته‌ گل، آه اما پرپر آوردند/ كجايى حضرت ليلا؟ على‌اكبر آوردند/ شنيدند اين جوان اهل بكا در روضه‌ها بوده‌ست/ چنان او را زدند آرى كه شورش را درآوردند/ هنوز اين انقلاب سرخ، خون دارد جنون دارد/ بگو چشم حسودان كور! مردم مجمر آوردند/ براى پيشواز او به باران هم نيازى نيست/ تمام مادران امروز چشمان‌تر آوردند/ كسانى كه مردد بين تشكيك و يقين بودند/ نظر كردند تا بر چهره او، باور آوردند/ شهيدان يك به يك بودند گويا زير تابوتش/ به قسمى آمدند از راه، انگارى سر آوردند/ جوانان بنى هاشم بياييد از حرم بيرون/على‌اكبر ما را به سوى چيذر آوردند.

«نبرد قبيله‌ها» كتابي كه ارزش دفاع را متذكر مي‌شود
كتاب «نبرد قبيله‌ها» داستاني براي كودكان و نوجوانان ايران زمين به قلم زينب مهاجري روانه بازار كتاب شد. 
كتاب «نبرد قبيله‌ها» با اشاره به آنچه بر خانواده شهيدان و جانسپاران در راه ميهن مي‌گذرد، ارزش كار مدافعان حريم وطن را يادآوري مي‌كند تا قهرمانان ملي ميهن‌مان را پاس بداريم؛ آنان كه شعار جانم فداي ايران را در عمل به اجرا گذاشتند. همچنين در اين كتاب به چرايي پناه بردن بچه‌ها به بازي‌هاي موبايلي براي گذران وقت و نقش خانواده‌ها در اين موضوع در قالب قصه پرداخته شده است؛ كتابي كه با ويژگي روان بودن قلم و مختصر بودن حجم‌اش، به سادگي براي كم‌حوصله‌ترين بچه‌هاي نسل كنوني قابل خواندن است و مطالعه آن براي بزرگ‌ترها نيز خالي از لطف نيست. «نبرد قبيله‌ها» در 96 صفحه از سوي انتشارات نيكادل منتشر شده است. 

ابراز اميدواري اطيابي براي اكران نوروزي «تگزاس»
تهيه كننده و كارگردان سينما با اشاره به فيلم سينمايي «تگزاس» گفت: پخش اين فيلم سينمايي برعهده «فيلميران» است و ما در تلاش هستيم اين اثر سينمايي را براي نوروز ۹۷ روي پرده سينما ببريم. 
مسعود اطيابي در گفت‌وگو با مهر بيان كرد: فيلم سينمايي «تگزاس» آماده نمايش است و اميدوارم بتوانيم با اين اثر مفرح در نوروز فضاي شادي را براي مخاطبان سينما فراهم كنيم. در اين فيلم حميد فرخ نژاد، سام درخشاني و پژمان جمشيدي به ايفاي نقش‌هاي اصلي مي‌پردازند و بازيگران خارجي نيز در اين فيلم حضور دارند. پژمان جمشيدي با گريمي متفاوت در اين فيلم جلوي دوربين رفت. «تگزاس» در برزيل فيلمبرداري شده و در خلاصه داستان فيلم آمده است: هرگز يه ايراني رو تهديد نكن، حتي تو تگزاس...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار