کد خبر: 896400
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
معاون علمي و توسعه‌اي اموراجتماعي و عمومي سازمان برنامه و بودجه گفت: از سال 97 همه هزينه‌هاي ناباروري تحت پوشش بيمه قرار مي‌گيرد و رديف مستقل بودجه‌اي در اين زمينه اختصاص داده شده است.
سعيد نمكي در حاشيه دومين كنگره سلامت مردان اظهار داشت: در كشورهاي در حال رشد به موضوعات زنان و كودكان توجه شده، ولي مسئله سلامت مردان مغفول مانده است و خوشبختانه در اين كشورها مرگ و مير كودكان زير يك سال و مادران باردار كاهش چشمگيري داشته است. 
وي افزود: مردان نسبت به زنان كمتر به سلامت خود توجه كرده كه بخشي از اين مسئله به دليل موضوعات فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي است كه ما در كشور برنامه‌هاي مدوني براي اين مسئله طراحي نكرده‌ايم. 
معاون علمي و توسعه‌اي امور اجتماعي و عمومي سازمان برنامه و بودجه با بيان اينكه مردان 50 درصد جمعيت كشور را تشكيل مي‌دهند، گفت: علل و مشكلات مردان در ناباروري تأثيرگذار بوده و بايد به اين مسئله توجه داشت.معاون علمي و توسعه‌اي امور اجتماعي و عمومي سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان كرد: در حوزه درمان ناباروري ما منابعي را براي كمك به اين امر اختصاص داده و رديف مستقلي در نظر گرفته‌ايم كه ان‌شاءالله از سال 97 همه هزينه‌هاي ناباروري را تحت پوشش قرار می‌دهیم و اين دغدغه براي خانواده‌ها از بين خواهد رفت. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار