کد خبر: 896333
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
رئیس سازمان پزشکی قانونی با اشاره به اعلام فراخوان نمونه‌گیری DNA خانواده بازماندگان سانحه هوایی یاسوج اعلام کرد: دریافت نمونه‌ها تمام‌شده است و در حال بررسی نمونه‌های ثبت‌شده هستیم تا به‌مجرد تحویل پیکر افراد نسبت به شناسایی آن‌ها کار را آغاز کنیم.
جام جم آنلاین: رئیس سازمان پزشکی قانونی با اشاره به اعلام فراخوان نمونه‌گیری DNA خانواده بازماندگان سانحه هوایی یاسوج اعلام کرد: دریافت نمونه‌ها تمام‌شده است و در حال بررسی نمونه‌های ثبت‌شده هستیم تا به‌مجرد تحویل پیکر افراد نسبت به شناسایی آن‌ها کار را آغاز کنیم.

احمد شجاعی گفت: از ابتدای انتشار خبر سانحه هوایی یاسوج و با تشکیل گروه‌های تخصصی امداد و نجات برای یافتن لاشه هواپیما، جلسه‌ای تشکیل دادیم تا مراحل انجام کار برای شناسایی پیکر افراد در پزشکی قانونی آغاز شود.

شجاعی در ادامه افزود: پزشکی قانون هم‌اکنون آمادگی کامل برای دریافت پیکر سانحه دیدگان داشته و به‌محض دریافت این پیکر‌ها انجام آزمایش‌ها تخصصی در سازمان پزشکی قانونی آغاز خواهد شد و با مقایسه نتایج به‌دست‌آمده و آنچه از خانواده‌ها ثبت‌شده است نتایج اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی درباره زمان احتمالی تحویل پیکر سانحه دیدگان به خانواد‌ه‌ها نیز به خبرنگار ما گفت: بر اساس فرایند کار و اهمیت دقت در شناسایی پیکر‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم که حداکثر هفت روز پس از دریافت پیکر سانحه دیدگان مراحل شناسایی تکمیل و پیکرها به خانواده‌ها تحویل داده شود.

وی درباره پیکرهای قابل شناسایی تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و هماهنگی‌های قانونی با دستگاه‌های مربوطه، آن گروه از پیکر‌ها که قابلیت شناسایی دقیق باشند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل خانواده‌ها خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار