کد خبر: 896297
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
از کشف افيون در بطري آب معدني تا بازداشت کارگر خيانتکار
رئيس پايگاه يکم پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت، با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر خبر گفت :از خودروی متهمان 37 کیلوگرم تریاک در بطری های آب معدنی کشف شد.
به گزارش خبرنگار ما،‌ سرگرد "حسین کلوندي" گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتي و ريشه يابي پرونده ها، مامورين عملياتي اين پايگاه اطلاع یافتند يکي از قاچاقچيان مواد افيوني به همراه 3 تن از از همدستانش در پوشش حمل مسافر اقدام به جاسازي مقادير معتنابهي مواد مخدر در داخل اتوبوس مسافربري کرده اند.

وي افزود: با تجميع اطلاعات به دست آمده بلافاصله شناسايي و دستگيري آنان در دستور کار مامورين عملياتي اين پايگاه قرار گرفت و در نهایت با اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي مشخص شد که این باند به تازگي قصد تحويل يک محموله قاچاق را به يکي از مشتريان خود در شهر تهران دارند.

رئيس پايگاه يکم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، تشريح کرد: با هماهنگي مقام قضايي تیم های انتظامی با هماهنگي های انجام شده به محورهاي مواصلاتي منتهي به شهر تهران اعزام شدند و طی چند شبانه روز تعقیب و مراقبت موفق به شناسایی خودروی متهمان در محور عوارضي تهران - قم شدند.

سرگرد کلوندی، تصریح کرد: پس از یک تعقیب و گریز کوتاه، خودروی متهمان متوقف و هر چهار قاچاقچی مذکور دستگیر و برای تحقیقات به پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسي از اتوبوس که ساعت ها به طول انجاميد 37 کيلوگرم ترياک که بطری های آب معدنی در قسمت انتهايي اتوبوس زير موتور خودرو مخفي شده بود کشف و هر چهار متهم به جرایم خود مبنی بر قاچاق مواد مخدر اعتراف کردند.

سرگرد کلوندی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرا معرفی شدند.

**

کارگر خیانتکار از صاحب کارش یک و نیم میلیارد سرقت کرد

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، با اشاره به دستگیری کارگر یک کارگاه به جرم سرقت، گفت: این متهم از صاحبکارش یک و نیم میلیارد سرقت کرده بود.

سرهنگ "محمد قربان منصوری"، گفت: برابر اعلام مرکز پيام در خصوص سرقت از اماکن خصوصي در خيابان "زارع" بلافاصله واحد گشت انتظامی در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداخت.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مالک یک انبار به پلیس گفت که در 6 ماه گذشته تعداد زيادي رنگ ساختماني به ارزش حدودا يک ميليارد و 500 ميليون تومان از داخل کارگاهش به سرقت رفته ولی هيچ گونه آثار تخريبي در محل وجود ندارد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به وضعیت موجود، ماموران انتظامی به تحقيقات از کارکنان و انباردار پرداخته و با استفاده از شيوه و شگرد و ترفندهاي خاص پليسي سارق مورد نظر را که یکی از کارکنان این کارگاه بود، شناسایی کردند.

رئیس کلانتری 144 اظهار داشت: متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت کالاهای مذکور اعتراف و بیان داشت که 1200 قوطي رنگ چهار کیلویی را طی مدت چند ماه به سرقت برده است.

سرهنگ منصوری تصریح کرد: با اعتراف متهم پرونده تکمیل و متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

**

انهدام باند سوداگران مرگ در شمال غرب تهران

رئیس پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، با اشاره به دستگیری اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شمال غرب تهران، گفت: از مخفیگاه این متهمان مواد مخدر و اسلحه کشف شد.

سرهنگ "علي کربلائي" گفت: در پي دريافت اخبار و گزارشات مردمي مبني بر اينکه يکي از اعضاي باند مواد فروش سابقه دار در شمال پايتخت، اقدام به توزيع مواد مخدر مي کنند، پرونده اي در اين رابطه در پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، تشکيل و تيمي از ماموران این یگان، رسيدگي به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: با اقدامات اطلاعاتي صورت گرفته مشخص شد چهار خرده فروش مواد مخدر در محدوده های ستارخان و سعادت آباد، اقدام به توزیع مواد مخدر "شيشه" و "هرويين" مي کنند.

سرهنگ کربلائي بيان داشت: نتيجه اطلاعات به دست آمده به مقام قضائي منعکس و بلافاصله دستور دستگيري متهمان صادر شد و متعاقبا ماموران طی یک اقدام هماهنگ و ضربتی، چهار متهم دستگير را در مخفیگاه هایشان دستگیر و برای بازجویی به پایگاه وم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسي از مخفیگاه متهمان 55 گرم شيشه؛ 17گرم هرويين، مقادير معتنابهي مواد مخدر جدید "گل"، يک قبضه اسلحه کمري، 40 فشنگ جنگي، سه دستگاه ترازوي ديجيتال و تعدادي آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

رئيس پايگاه دوم پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب، در پايان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگيري برای سير مراحل قانوني به دادسرا منتقل شدند.

**

انهدام باند خانوادگی سرقت، در ابوسعید

رئیس کلانتری 112 ابوسعید، با اشاره به دستگیری پنج سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده، گفت: این متهمان به صورت باندی اقدام به سرقت می کردند که با تلاش پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ "صادق ضرونی"، گفت: در بررسي و تجزيه و تحليل جرايم از جمله سرقت لوازم داخلی خودرو، در خیابان های "وليعصر(عج)" و اطراف آن، مشخص شد که پنج عضو یک باند سرقت در این محدوده با همدستی هم اقدام به سرقت لوازم داخلی خودروها می کنند که این موضوع به نارضایتی شهروندان منجر شده است.

وی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان صادر و تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: پس از چند شبانه روز تعقیب و مراقبت، در نهایت مخفیگاه متهمان در محدوده خیابان هاشمی، شناسایی شده و تیم های عملیاتی در یک عملیات ضربتی موفق شدند پنج سارق را که به صورت خانوادگی اقدام به سرقت می کردند، بازداشت کنند.

رئیس کلانتری 112 بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی لوازم مسروقه خودرو از جمله ضبط و باند و چراغ خودرو، کشف و هر پنج متهمان در بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

**

کشف 500 هزار ماده محترقه از یک انباری در مولوی

رئیس کلانتری 116 مولوی، با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در محدوده خیابان مولوی، گفت: از انباری این متهم 500 هزار نوع ماده محترقه کشف شد.

سرهنگ "حسین اسماعیل زاده"، گفت: طی تحقیقات انجام شده از سوی ماموران این کلانتری مشخص شد یک فروشنده مواد محترقه، در یکی از فروشگاه های محدوده خیابان مولوی، اقدام به انبار و فروش انواع مواد محترقه کرده است.

وی افزود: با هماهنگی از سوی مقام قضایی، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و طی بررسی و بازرسی های انجام شده در یکی از انباري های این محدوده 500 هزار عدد انواع مواد محترقه خارجی و قاچاق را کشف کردند.

رئیس کلانتری 116 مولوی، عنوان داشت: متعاقبا مالک انباری شناسایی شده و برای ادای پاره ای توضیحات به کلانتری منتقل شد که طی بازجویی ها به جرم خود مبنی بر قاچاق توزیع انواع مواد محترقه اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

**

دستگیری سوداگر مرگ با 2 کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، با اشاره به دستگیری یک توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر در محدوده ابوسعید، گفت: در بازرسی بدنی از این متهم قریب به 2 کیلوگرم تریاک، شیره و سوخته تریاک کشف شد.

سرهنگ "رضا بستو"، گفت: در راستای اجرای تدابیر رئیس پلیس پایتخت در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری 112 ابوسعید، طرح مذکور را در محدوده استحفاظی خود اجرا کردند که طی آن یک توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر در این محدوده شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: این متهم که ساکن محدوده ابوذر بود، پس از چند شبانه روز تحقیقات و بررسی از سوی ماموران شناسایی شده و روز گذشته هنگام تردد در محدوده جرم خیز منطقه دستگیر و در بازرسی بدنی از وی، یک و 96 گرم تریاک، 714 گرم شیره تریاک و 123 گرم سوخته تریاک کشف شد.

وی افزود: به این ترتیب متهم به همراه مواد مکشوفه به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر در محدوده مذکور اعتراف و پس از تکمیل پرونده با دستور مقام قضایی به پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

**

بازداشت باند سرقت

رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو، با اشاره به دستگیری پنج عضو یک باند سرقت در این محدوده، گفت: این متهمان که یک زوج هم در میان آنها بود، به جرم ده ها فقره سرقت و کیف قاپی دستگیر شدند.

سرهنگ "اکبر مرادی"، گفت: در بررسی های انجام شده از سوی ماموران این کلانتری در خصوص فعالیت های مجرمانه پنج سارق کیف قاپ در محدوده این کلانتری، تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات و تعقیب و مراقبت های انجام شده پاتوق متهمان و محدوده فعالیت آنها شناسایی شده و نتیجه اقدامات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و متعاقبا تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: در یک عملیات ضربتی هر پنج متهم پرونده که یک زوج نیز در میان آنها بود، در مخفیگاه مذکور دستگیر شده و برای بازجویی به کلانتری منتقل شدند که آن هر چهار تن به جرایم خود مبنی بر سرقت لوازم خودرو در محدوده های مذکور اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از جمله، يک دستگاه لپ تاپ، 12 دستگاه تلفن همراه، يک جلد شناسنامه، يک قطعه کارت پايان خدمت، يک قطعه کارت عابربانک، پنج عدد ساعت مچي، 40 عدد قاب گوشي تلفن همراه، 2 عدد کيف پول زنانه و سه عدد کيف بزرگ زنانه مسروقه کشف شد.

رئیس کلانتری 152 بیان داشت: متهمان همچنین در بازجویی ها به چندین فقره سرقت در محدوده های خانی آباد نو، نازی آباد و شکوفه اعتراف کردند و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار