کد خبر: 896286
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که بارش برف و کولاک فرآیند جستجوی جعبه سیاه هواپیمای آسمان را دشوار کرده است، گفت:بهمن بخش زیادی از هواپیمای آسمان را مدفون کرد.
تسنیم: مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که بارش برف و کولاک فرآیند جستجوی جعبه سیاه هواپیمای آسمان را دشوار کرده است، گفت:بهمن بخش زیادی از هواپیمای آسمان را مدفون کرد.
محمدسعید شرفی درباره وضعیت عملیات جستجوی جعبه سیاه در منطقه سقوط هواپیمای آسمان اعلام کرد: درحال حاضر بارش برف و کولاک شدیدی بر این منطقه حاکم بوده که ادامه عملیات جستجو را برای نیرو‌های مستقر در محل به شدت دشوار کرده است.

وی ادامه داد: نگرانی ما برای نیرو‌های امدادی حاضر در محل سانحه نیز وجود دارد چراکه سرمای به شدت سخت و شرایط جوی در منطقه وجود دارد که جان آن‌ها را نیز تهدید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طبیعتا با وجود این شرایط آب و هوایی امکان پرواز هلی‌کوپتر در منطقه وجود ندارد گفت: عکس و محل قرارگیری جعبه سیاه در هواپیما را به نیرو‌های امدادی نشان داده‌ایم و عملیات جستجو برای یافتن جعبه سیاه از دیروز آغاز شده است.

وی بیان کرد:، اما با توجه به بارش برف شدید در روز حادثه و سقوط احتمالی بهمن در این نقطه بخش‌های زیادی از هواپیما و همچنین جعبه سیاه در زیر برف مدفون شده‌اند که عملیات جستجو را تا حد بالایی دشوار کرده است.

شرفی با تاکید بر اینکه فرآیند جستجوی جعبه سیاه با وجود شرایط بد جوی همچنان ادامه دارد گفت: در انتظار دستیابی به مستندات لازم برای ادامه فرآیند بررسی سانحه هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار