کد خبر: 895325
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
نویسنده معروف امریکایی با اشاره به ناتوانی ترامپ در عهده‌داری مسئولیت سنگین ریاست جمهوری امریکا، احتمال اینکه وی یک دور دیگر رئیس‌جمهور این کشور شود را صفر دانست. 
 مایکل ولف، نویسنده امریکایی کتاب «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ» که افشاگری‌های اخیرش درباره ترامپ جنجال‌آفرین بود در بخشی از مصاحبه مفصلی با هفته‌نامه «‌اشپیگل‌» از فروش بالای کتابش در زمانی محدود سخن گفت و تصریح کرد که قدرت اجرایی ترامپ (توسط اطرافیانش) هدایت می‌شود. این رئیس‌جمهور نه توانایی این را دارد که کاری کند و نه به اندازه کافی فکر و درک این را دارد که چکار کند. وی بلوغ عاطفی لازم برای این شغل را ندارد. با این حال وی سکان را در دست دارد و این مسئله است. تقریباً هر کسی از اطرافیان ترامپ به روش‌های متفاوت بر این مسئله اذعان دارد که ترامپ کسی است که به معنای واقعی کلمه از پس این شغل بر نمی‌آید.  ولف بزرگ‌ترین ضعف ترامپ را در هوش، خلق و خو و میزان آگاهی وی دانسته و گفت:«بزرگ‌ترین محدودیت وی این است که در لحظه زندگی می‌کند. تقریباً همه اطرافیان او می‌گویند که ترامپ مانند یک بچه 16 ساله، 11 ساله یا دو ساله است.

برای وی تنها مسئله دستیابی به رضایت فوری مطرح است.» ولف در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه ترامپ احمق‌تر از آن است که بتواند توطئه کند، گفت:«من اعتقاد دارم که وی به سادگی فقط آنچه را در آن واحد به ذهنش می‌آید انجام می‌دهد و این خیلی خطرناک‌تر است.» این نویسنده معروف امریکایی در پاسخ به این پرسش که شاید ترامپ می‌خواهد به عنوان رئیس‌جمهوری ویژه قدم به تاریخ بگذارد، گفت: «من این را باور نمی‌کنم.»  وی در پاسخ به این پرسش که ترامپ تا چه مدت رئیس‌جمهور امریکا باقی می‌ماند، سناریوهای مختلفی را ترسیم کرد و در عین حال گفت:«شانس اینکه وی یک دوره دیگر رئیس‌جمهور امریکا شود یا اصلاً یک بار دیگر قدم در این رقابت‌‌‌ها گذارد صفر است.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار