کد خبر: 895316
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
فرمانده انتظامي تهران بزرگ، از مرحله جديد عمليات پليس پايتخت در برخورد با سارقان، مالخران و محكومان فراري خبر داد و گفت: در اين عمليات 29‌باند زورگيري، كيف قاپي، سارقان منزل، خودرو و جعل اسناد منهدم شد.
سردار حسين رحيمي، روز گذشته در جمع خبرنگاران حاضر شد و توضيح داد: پس از دو هفته كار اطلاعاتي و دو روز عمليات ضربتي، مأموران پليس آگاهي تهران بزرگ موفق شدند 29‌باند سرقت از جمله سارقان به عنف، زورگيران، سارقان منازل و مغازه، سارقان لوازم خودرو و خودرو و همچنين جاعلان و كلاهبرداران را منهدم و اعضاي اين باندها را دستگير كنند. 
وي با اشاره به دستگيري 40‌سارق به عنف و زورگير كه در قالب 10‌باند فعاليت داشتند، افزود: 36‌سارق منزل و مغازه كه در قالب 9‌باند فعاليت مي‌كردند نيز شناسايي و دستگير شدند.  رئيس پليس پايتخت گفت: دستگيري 29‌سارق خودرو و موتورسيكلت در قالب هفت باند سرقت و دستگيري 17‌جاعل و كلاهبردار از ديگر دستاوردهاي اين طرح است، ضمن اينكه در اين عمليات 17‌نفر از محكومان فراري نيز شناسايي و دستگير شده‌اند.  سردار رحيمي، از دستگيري 13‌نفر از اعضاي يك شركت هرمي كه با وعده‌هاي مختلف واهي از جمله استخدام و فعاليت‌هاي اقتصادي ديگر، اقدام به كلاهبرداري از شهروندان مي‌كردند، خبر داد و گفت: در اين سلسله از عمليات، حدود 6‌ميليارد تومان اموال قاچاق در بخش‌هاي پوشاك و مواد غذايي كشف و قاچاقچيان آن دستگير شدند.  فرمانده انتظامي تهران بزرگ همچنين به انهدام يك باند قاچاق گوشي‌هاي تلفن همراه اشاره كرد و افزود: در اين عمليات 900 دستگاه تلفن همراه قاچاق از متهمان كشف شد.  رئيس پليس پايتخت در ادامه به طرح ويژه فرماندهي انتظامي تهران بزرگ براي ايام پاياني سال و خريدهاي نوروزي شهروندان تهراني اشاره كرد و گفت: براي كنترل و پيشگيري از سرقت، كيف قاپي، كش‌روي و گوشي‌قاپي، مأموران پليس پايتخت در كلانتري‌ها، يگان امداد و پليس‌آگاهي حضور مستمر داشته و با سارقان برخورد قانوني خواهند كرد. 
وي در خصوص ترافيك در روزهاي پاياني سال گفت: از بعدازظهر تا پاسي از شب در محدوده ساعت‌22، ترافيك به شدت افزايش مي‌يابد، البته پليس برنامه‌ريزي‌هاي لازم در اين خصوص را انجام داده و حتي خيابان‌هاي غير‌اصلي را نيز در دستور كار خود قرار داده‌ايم تا بتوانيم با چينش نيروها، تسهيلاتي در تردد و رفت و آمد شهروندان ايجاد كنيم.  سردار رحيمي، در پايان مجدداً به طرح پليس پايتخت در برخورد با سارقان و مالخران اشاره كرد و گفت: 82‌نفر از سارقان دستگير شده در اين طرح يعني حدود 61 درصد آنها داراي سوابق كيفري بوده و عضو باندهاي سرقت هستند كه همگي پس از بررسي و تكميل پرونده در اختيار مرجع قضائي قرار خواهند گرفت. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار