کد خبر: 895245
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
بررسی بودجه سال ۲۰۱۹ آمریکا نشان می‌دهد که به وزارتخانه‌های دفاع، امور خارجه و خزانه داری این کشور ماموریت‌های ضد ایرانی محول شده است.
ایرنا: در سند بودجه فدرال سال مالی ۲۰۱۹ که دفتر مدیریت و بودجه آمریکا تهیه کرده و در تارنمای کاخ سفید منتشر شده است، به ماموریت‌های ضد ایرانی وزارتخانه‌های دفاع، امور خارجه و خزانه داری اشاره شده است.

در بخش مربوط به بودجه وزارت دفاع، تلاش مداوم برای 'مقابله و برخورد با برخی دولت‌ها از جمله کره شمالی و ایران' در نظر گرفته شده است.

در بودجه پنتاگون پیش بینی شده که هم پیمانان منطقه‌ای واشنگتن برای دفاع بهتر در برابر تهدید‌های بالفعل موشکی و خنثی ساختن 'اقدام‌های ایران در منطقه' سامانه‌های دفاع موشکی و دیگر توانمندی‌های دفاعی و ضد تروریستی را خریداری نمایند.

در بودجه وزارت امور خارجه و ذیل سرفصل 'پیشبرد منافع آمریکا در خاورمیانه' پیش بینی شده که از راهبرد ترامپ برای مقابله با 'تاثیرات ایران در منطقه خاورمیانه و فراتر از آن' حمایت شود.

بخشی از بودجه وزارت خزانه داری آمریکا نیز به افزایش فشار تحریم‌ها علیه ایران از طریق اجرای قانون 'مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم ها' تخصیص یافته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار