کد خبر: 891897
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
از ابراهيم‌زاده تا ماگات و گزينه‌هاي ديگر
خانه‌تکاني در سپاهان به رفتن طاهري ختم نشد و ناکامي‌ها پرونده کرانچار را هم در نيمه‌هاي راه بست تا شايد اين شوک بتواند بهانه‌اي براي احياي دوباره زردپوشان اصفهاني باشد.
دنيا حيدري

خانه‌تکاني در سپاهان به رفتن طاهري ختم نشد و ناکامي‌ها پرونده کرانچار را هم در نيمه‌هاي راه بست تا شايد اين شوک بتواند بهانه‌اي براي احياي دوباره زردپوشان اصفهاني باشد. 
رده دوازدهم جدول جايگاهي نبود که بتواند سپاهان و هوادارانش را راضي کند و نتايج شش هفته اخير اين تيم سرانجام صبر همه را لبريز و طاهري مديرعامل باشگاه را ناچار به استعفا کرد، تصميمي که به‌زعم بسياري شانه خالي کردن از زير بار مسئوليت و فرار از پذيرفتن اشتباهات بود. البته داستان سپاهان با رفتن مديرعامل باشگاه تمام نشد و کرانچار هم چمدان‌هايش را براي ترک اين تيم بست، اگرچه اين جدايي به خواست باشگاه بود، اما کرانچار، خود نيز ديگر راغب به ماندن نبود، اين را مي‌توان از تفاهمي که با باشگاه براي گذشتن از 4 ميليارد غرامتش كرده، فهميد. کافي بود راضي به استعفا نشود تا سپاهان برکنارش کند و مجبور شود براي اين تصميم رقم درشتي بپردازد، اما او در جدايي توافقي بسيار حرفه‌اي عمل کرد و با دريافت مبلغ قراردادش تا زمان حضورش در سپاهان از گرفتن غرامتي که چيزي حدود 4 ميليارد تومان بود، چشم‌پوشي کرد. حال آنکه او مي‌توانست خيلي راحت مبلغ قراردادش تا پايان سال آينده را درخواست كند، اما نه‌تنها مبلغ سال بعد خود را طلب نكرد که از مبلغ قرارداد اين فصل نيز چيزي بيش از مدتي را که روي نيمکت سپاهان بود، مطالبه نکرد. البته اين مربي چند سال قبل هم که با سپاهان به بن‌بست خورده بود، همين کار را انجام داد و بدون شروط عجيب فسخ کرد تا مسئولان اين باشگاه را شگفت‌زده کند، به طوري‌که تابش که در پي استعفاي طاهري، سرپرستي باشگاه را به عهده گرفته از کرانچار به عنوان يک مربي باشخصيت ياد کند که با به جا گذاشتن خاطره‌اي خوب از خود به عنوان شخصي حرفه‌اي اين باشگاه را ترک کرده است. 
   
سه گزينه نظرمان را جلب کرده است

سپاهان حالا به دنبال گزينه‌اي مناسب براي ادامه راه است. اگرچه مديريت باشگاه کريم قنبري را به عنوان سرمربي موقت انتخاب کرده، اما قرار است به زودي يک مربي ديگر جاي کرانچار را روي نيمکت مربيگري سپاهان بگيرد، مربي‌اي که در خصوص آن حرف و حديث‌هاي زيادي مطرح مي‌شود. تابش، سرپرست باشگاه اگرچه نامي از گزينه‌ها نمي‌برد، اما مذاکرات را تأييد مي‌کند: «سه گزينه را انتخاب کرديم که دو گزينه داخلي هستند و يکي نيز خارجي است. گزينه‌هاي داخلي ما از مربيان صاحب‌نام فوتبال هستند که تجربيات زيادي دارند. گزينه خارجي مدنظر سپاهان هم يک مربي صاحب‌نام اروپايي است که سال گذشته نيز در يکي از تيم‌هاي ملي عضويت داشته است. البته اسمي از او نمي‌برم، اما او مربي نامداري است که بايد ديد شرايط آمدنش به ايران فراهم است يا نه.»
منوچهر نيکفر، رئيس هيئت مديره باشگاه سپاهان نيز با تأييد جدايي کرانچار، به گفتن اينکه باشگاه روي چهار گزينه نظر دارد، بسنده مي‌كند و ترجيح مي‌دهد نامي به زبان نياورد. با وجود اين، اما گفته مي‌شود که منصور ابراهيم‌زاده يکي از نفراتي است که چشم آنها را گرفته و سپاهاني‌ها باب مذاکره با او را باز کرده‌اند.
   
ماگات يا گزينه‌هاي دانمارکي و پرتغالي؟

به‌رغم اينكه از يک گزينه دانمارکي و پرتغالي هم در اين ميان به عنوان نفرات مدنظر باشگاه سپاهان نام برده مي‌شود، اما شنيده‌ها حاکي از آن است که در خصوص گزينه خارجي، اجماع سپاهان روي ماگات، سرمربي سرشناس آلماني است که مذاکرات نيز با او آغاز شده، اما با وجود اين تمام نام‌هاي مطرح شده تا قبل از آنکه باشگاه سپاهان تأييد کند، رايزني است. ضمن اينکه اين گزينه‌ها بعد از مذاکره و جلساتي که بين کميته فني باشگاه سپاهان برگزار مي‌شود بايد مورد بررسي قرار گيرند. با اين حال گفته مي‌شود که مديريت باشگاه در نظر دارد تا آخر هفته سرمربي جديد خود را معرفي کند تا زمان را بيش از اين هدر ندهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار