کد خبر: 891891
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش به دنبال رکورد نباختن نیست، گفت: شرایط آب و هوایی آنقدر بد بود که دو روز نمی‌توانستیم نفس بکشیم.

سیروس پورموسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم فولاد بعد از لغو دیدار با پیکان به خاطر گرد و خاک اهواز، گفت: ما دو روز بلاتکلیف بودیم. این مسئله روی بازیکنان تاثیر منفی می گذارد و البته کسی هم در آن مقصر نیست. تیم پیکان هم همین شرایط را داشت و آنها هم روز گذشته با قطار به تهران برگشتند. به هر حال ما امروز تمریناتمان را شروع کردیم. در دو روز گذشته حتی امکان تنفس هم نبود ولی الان هوا بهتر شده است.

وی درباره اینکه آیا امکان نداشت فولاد در شهر دیگری تمرین کند؟ تصریح کرد: هوا در کل استان خوزستان همین است. اگر هم می خواستیم به شهر دیگری برویم ممکن بود سرما اذیت کند. اتاق هتل ها در اهواز هم کوچک است و بازیکنان دو روز در قرنطینه بودند و یک مقدار کسل شده اند.

سرمربی فولاد با اشاره به دیدار این هفته تیمش برابر سپاهان یادآور شد: سپاهان یکی از تیم های قدیمی و با ریشه فوتبال ایران است که در آسیا هم خوب کار کرده است. با تغییراتی که در سپاهان صورت گرفته، شرایطش بهتر می شود. ما هم می خواهیم روند خوبمان را ادامه بدهیم. بدون شک بازی ما با سپاهان دیدار زیبایی می شود.

پورموسوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کریم قنبری هدایت سپاهان را بر عهده دارد. قطعا قنبری با دیدگاه خودش سپاهان را روانه میدان می کند و این تیم متفاوت تر از قبل بازی خواهد کرد.

وی درباره ۱۴ هفته نباختن تیم فولاد هم گفت: اگر بتوانیم در بازی با سپاهان هم با امتیاز از زمین خارج شویم، ۱۵ هفته نباخته ایم. هرچند ما دنبال رکورد نیستیم. می خواهیم بازیکنانمان به خودباوری برسند و اتفاقات خوبی رقم بزنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار