کد خبر: 891825
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به کمک به راه‌اندازی حدود 330 بنگاه اقتصادی اعم از بنگاه‌محور و اجتماع‌محور گفت: ظرفیت اشتغال ایجاد شده در این مجموعه‌ بالغ بر 197 هزار مورد بود. هم‌چنین 5800 میلیارد تومان ظرفیت سرمایه‌گذاری طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی ما بوده است.

دکتر عارف نوروزی در چهارمین همایش مدیریت جهادی، درباره‌ی جلوه‌های مدیریت جهادی در بنیاد برکت، اظهار کرد: ما در بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی اقتصادی،کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای افراد مستعد کار در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته و با استفاده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های اقتصادی هر منطقه بنگاه‌هایی را با مشارکت مردم در قالب تعاونی‌ها و یا مجموعه‌های کوچک و متوسط شکل می‌دهیم.

وی افزود: بر این اساس موفق شده‌ایم حدود 330 بنگاه اقتصادی اعم از بنگاه‌محور و اجتماع‌محور ایجاد کنیم که ظرفیت اشتغال ایجاد شده در این مجموعه 197 هزار مورد بود. هم‌چنین 5800 میلیارد تومان ظرفیت سرمایه‌گذاری طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی ما بوده است.

مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با بیان این‌که در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مزیت‌های تولیدی، کشاروزی، صنعتی و دامپروری را پوشش داده‌ایم که مورد توجه واقع شده است، گفت: ما تمام برنامه‌های 25 گانه در زمینه‌های مختلف اعم از ساخت مدارس و مراکز فرهنگی، ساخت خانه‌های محرومان، اجرای طرح‌های زیربنایی چون ساخت جاده و پل و آب‌رسانی و خدمات حمایتی و مالی در زمینه‌های بیمه و وام را با قوت ادامه می‌دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار