کد خبر: 890750
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
راننده جواني كه متهم است دختري را ربوده و اموالش را سرقت كرده در بازجويي‌ها مدعي شد، شاكي خودش اموالش را به او داده است.
به گزارش خبرنگار ما، يك ماه قبل بود كه دختر جواني به اداره پليس رفت و از مرد مسافركشي به اتهام آزار و اذيت و سرقت اموالش شكايت كرد. 
شاكي گفت: صبح زود در يكي از خيابان‌هاي غربي تهران منتظر تاكسي بودم تا به محل كارم بروم كه خودروي پرايدي كنارم توقف كرد، پس از گفتن مسير سوار خودرو شدم. راننده كه مرد جواني بود، شروع به حركت كرد و پس از طي مسافت كوتاهي تغيير مسير داد. وقتي اعتراض كردم مدعي شد كه به خاطر ترافيك تغيير مسير داده و به زودي به مسير اصلي برمي‌گردد، به او اعتماد كردم تا اينكه راننده در خيابان خلوتي خودرواش را متوقف كرد و به زور كارت عابر و رمزش را از من گرفت. در حالي كه به شدت ترسيده بودم مرد مسافركش‌نما من را مورد آزار و اذيت قرار داد و پس از آن من را داخل خيابان از خودرو پايين انداخت و فرار كرد، اما من شماره پلاك آن را يادداشت كردم، وي ادامه داد: راننده شيطان صفت از كارت عابرم 4ميليون تومان به حساب ديگري انتقال داده است.  پس از طرح اين شكايت تيمي از مأموران پليس به دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران براي شناسايي متهم وارد عمل شدند.  بررسي مأموران نشان داد: خودروي متهم مدتي قبل به خاطر ارتكاب جرم ديگري توقيف شده است، بدين ترتيب مأموران متهم را هنگام تحويل خودرواش بازداشت كردند. متهم در بازجويي‌ها اتهام خود را انكار كرد. وي در ادعايي عجيب گفت: روز حادثه شاكي را سوار خودروام كردم، وقتي از مشكلات زندگي‌ام گفتم كارتش را در اختيار من قرار داد و قرار شد اين مبلغ را به عنوان قرض از كارتش برداشت كنم. تحقيقات از متهم ادامه دارد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار