کد خبر: 890749
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
مردي كه با كمك دو نفر از بستگانش، بدهكارش را بازداشت کرده و تحويل مأموران پليس داده بود، به جرم آدم‌ربايي بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل مردي به اداره پليس رفت و از دو مرد و زني به اتهام آدم‌ربايي و سرقت اموالش شكايت كرد. 
شاكي گفت: مدتي قبل با شركت بازرگاني كه مدير آن زن آشنايي بود، معامله‌اي 50 ميليون توماني انجام دادم. من به مديرشركت و هيئت‌مديره كه شوهر و برادرشوهر زن آشنا بود، چك دادم اما به خاطر مشكلات مالي كه براي من پيش آمد پولي نداشتم به آنها پرداخت كنم و صاحبان شركت هم چك من را برگشت زدند. پس از اين تلاش زيادي كردم تا پول آنها را فراهم كنم و بدهي‌ام را بپردازم اما چند روز قبل داخل خيابان مدير شركت همراه شوهر و برادرشوهرش به من حمله كردند و من را به زور سوار خودروی  پرايدشان كردند، آنها من را به طرف اسلامشهر بردند و در ميانه‌راه به شدت كتكم زدند و پس از سرقت 11ميليون تومان پول نقدي كه همراه داشتم و تلفن همراهم، من را در اسلامشهر به كلانتري به اتهام كلاهبرداري تحويل دادند. 
وي ادامه داد: پس از اين با گذاشتن وثيقه از بازداشتگاه آزاد شدم و الان از اين سه نفر به اتهام آدم‌ربايي و سرقت اموالم شكايت دارم. 
پس از طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي بخشوده بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران براي شناسايي آدم‌ربايان در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. 
مأموران در نخستين گام مدير شركت بازرگاني را به اتهام آدم‌ربايي و سرقت بازداشت كردند. 
متهم صبح روز گذشته مقابل قاضي بخشوده اتهام سرقت و آدم‌ربايي را انكار كرد و مدعي شد كه شاكي را به خاطر بدهي‌اش به زور سوار خودرو كرده و به اداره پليس تحويل داده‌اند. 
وي گفت: همراه همسر و برادرشوهرم شركت صادرات و وارداتي تأسيس كرديم تا اينكه چندي قبل با مرد آشنايي معامله 50 ميليون توماني انجام داديم، پس از تحويل كالا خريدار به ما چك داد، اما وقتي چك را براي وصول با بانك برديم، متوجه شديم حسابش خالي است. سپس به آدرس خريدار مراجعه كرديم كه فهميديم محل سكونتش را تغيير داده، ما مجبور شديم از او شكايت كنيم و چكش را برگشت بزنيم. چند روز قبل همراه شوهر و برادرشوهرم بيرون بوديم كه مرد بدهكار را داخل خيابان ديديم و او را به زور سوار خودرو كرديم و به اداره پليس تحويل داديم. وي در پايان گفت: شاكي به دروغ ادعا مي‌كند كه 11ميليون تومان پول او را سرقت كرده‌ايم، چون او اصلاً پولي همراه نداشت و گوشي او هم زماني كه سوار خودرواش كرديم از دستش روي زمين افتاد كه برداشتم و فراموش كردم تحويلش بدهم. 
متهم پس از بازجويي براي ادامه تحقيقات در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت، قاضي بخشوده همچنين در جلسه بازجويي برادر شوهر زن جوان را كه براي پيگيري كارهاي زن برادرش به دادسرا آمده بود، به اتهام آدم‌ربايي بازداشت كرد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار