کد خبر: 890726
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
يك عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه امريكايي‌ها به دنبال عمليات رواني براي كشاندن ايران به پاي ميز مذاكره هستند، عنوان كرد كه امريكايي‌ها بدانند ايران در هيچ موضوع ديگري با آنها مذاكره نخواهد كرد و موضوع دفاعي نيز قابل مذاكره نخواهد بود. 
به گزارش ايسنا، محمدابراهيم رضايي در واكنش به شروط امريكا براي ادامه اجراي برجام، گفت: تاكنون امريكا به صورت مستمر برجام را نقض كرده و رفتارهايي نشان داده است كه همگان به اين موضوع پي برده‌اند كه نمي‌توان به امريكا اعتماد كرد. اكنون نيز امريكايي‌ها به دنبال عمليات رواني و بازي هستند تا ايران را از مزاياي برجام محروم کنند و از طرف ديگر با ايجاد رعب و وحشت و عمليات رواني ايران را پاي ميز مذاكره بكشانند. وي ادامه داد: امريكا مي‌خواهد با عمليات رواني وارد مذاكره در موضوع برنامه موشكي ايران و ساير اهدافش شود، حال اينكه ايران در هيچ موضوع ديگري با امريكا مذاكره نمي‌كند و موضوع دفاعي نيز قابل مذاكره نيست. 
اين عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در عين حال گفت: برجام توافقي مطلوب براي امريكا و ساير كشورهاي عضو اين توافق است. آنها نمي‌خواهند از برجام خارج شوند چون مي‌دانند در صورت خروج ايران حتماً برنامه‌هاي مفصل و جامع‌تري دارد. 
رضايي به تحريم ۱۴شخصيت حقيقي و حقوقي اشاره و اظهار كرد: قطعاً اين موضوع نيز با روح و نفس برجام مغايرت دارد. امريكايي‌ها به هيچ قاعده و قانوني پايبند نيستند و قابل اعتماد نبوده‌اند، اين همان موضوعي است كه مقام معظم رهبري همواره بر آن تأكيد كرده‌اند. امريكايي‌ها به دنبال بهانه‌جويي براي عدم اجراي تعهداتشان هستند. وي افزود: همانطور كه همه مسئولان اعلام كردند موضوع حوزه دفاعي و موشكي ما قابل مذاكره نيست و به هيچ كشوري ارتباط ندارد. جمهوري اسلامي ايران در اين باره موضع قاطع و شفاف داشته، لذا لازم است همگان بدانند ما در هيچ موضوع ديگري با امريكا پاي ميز مذاكره نخواهيم داشت و موضوع دفاعي نيز قابل مذاكره نيست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار