کد خبر: 890708
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
مرتضی عهدی

مرتضی عهدی با اشاره به جدایی توافقی پیمان اکبری گفت: مومنی مقدم خود نخواست که به عنوان سرمربی در کنار پیکان باشد.

مرتضی عهدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تایید صحت خبر انتصابش به عنوان سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از استعفای پیمان اکبری به دلیل کسب سه شکست  متوالی و نیز عدم پذیرش سمت سرمربیگری از سوی رضا مومنی مقدم، اظهار کرد: صحبت‌هایی با من شده است  ولی تا زمانی که باشگاه رسما اعلام نکند نمی‌شود که قطعی صحبت کرد، اما پس از آن که مومنی مقدم گفت‌ که دوست ندارد در سمت سرمربیگری در کنار تیم باشد و می‌خواهد به صورت‌های دیگر به تیم کمک کند، باشگاه این کار را به من سپرد.

او در ادامه‌ صحبت‌هایش ‌اضافه کرد: من پرسنل باشگاه پیکان هستم و سالها در کنار دوستان برای والیبال پیکان خدمت کرده‌ایم. در آخرین صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه داشتیم قرار شد که تیم به صورت گروهی اداره شود و آقایان مومنی مقدم، ایرج مقدم و نفر همچنان با ما هستند. سعی می‌کنیم تیم را به خوبی جلو ببریم. پس از کناره‌گیری پیمان اکبری، گزینه اصلی مومنی مقدم بود که گفت‌ تمایلی ندارد در سمت سرمربی در کنار تیم باشد. ما نیز تلاش می‌کنیم شرایط بدتر از این نشود.

عهدی در خصوص دلایل کناره‌گیری پیمان اکبری از سرمربیگری پیکان و این که آیا با او صحبت شد تا در کنار تیم بماند، اظهار کرد: پیمان اکبری یک جلسه دو ساعته با شیعی، مدیرعامل پیکان داشت و این که در آن جلسه چه گذشته من اطلاعی ندارم، اما گویا طرفین توافق کرده بودند که دیگر ادامه‌ ندهند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار