کد خبر: 890703
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
اردوی تیم‌ملی نوجوانان‌ و جوانان جودو بانوان

در ادامه سریال عزل و نصب‌های متعدد در بخش‌های مختلف جودوی کشور، رییس فدراسیون جودو بار دیگر دست به تغییر رییس کمیته آموزش و مربیان این فدراسیون زد.

به گزارش ایسنا، در ادامه روند عزل و انتصاب‌های پی‌در پی محمد درخشان رییس فدراسیون جودو در بخش‌های مختلف ، با حکم رییس فدراسیون جودو، حجت الله مرادی به عنوان رئیس کمیته آموزش و مربیان این فدراسیون منصوب شد.

این انتصاب در حالی صورت گرفت که اردشیر موحد دانش رییس پیشین این کمیته اوایل مهرماه با حکم درخشان رییس کمیته آموزش و مربیان شده بود.پیش از او نیز مدنی ریاست کمیته مربیان را بر عهده داشت!

با توجه به مسئولیت سنگین و پراهمیت این کمیته و لزوم بکارگیری افراد متخصص پس از ارزیابی‌های کافی و تخصصی، مشخص نیست چگونه و با چه سیاستی شاهد تغییرات مکرر در این کمیته و سایر بخش های فنی و تخصصی جودو با احکام متعدد رییس فدراسیون جودو هستیم؟

آیا ادامه این روند و اصرار بر عزل و انتصاب‌های متعدد بدون کار کارشناسی دقیق نمی‌تواند  وضعیت نامناسب جودوی ایران را بیش از پیش بدتر کند؟

پیش از این در گزارشی که اوایل ماه جاری منتشر شد از 70 عزل و نصب رییس فدراسیون جودو طی 15 ماه از آغاز فعالیتش نوشتیم اما نه تنها این روند متوقف نشد بلکه با شدت بیشتری ادامه یافته است.

جالب اینکه در تمامی این عزل و نصب‌ها هیچ توضیح مشخصی درباره علل این تغییرات از سوی مسئولان فدراسیون جودو اعلام نشده است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار