کد خبر: 890699
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
افشین پیروانی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت باید در کنار هم اتفاقات خوب را رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ و افشین پیروانی از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (شنبه) در نشست خبری باشگاه شرکت کردند.

افشین پیروانی در ابتدای این نشست بیان کرد: مدتی است از نزدیک با آقای گرشاسبی کار می‌کنم و می‌دانم خیلی زحمت می‌کشند. مشکلاتی در باشگاه ناخودآگاه بوده اما باید دست به دست هم دهیم تا اتفاقات خوبی بیفتد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: هواداران بدانند که ما به خاطر آنها در این‌جا جمع شده‌ایم. یکسری اتفاقاتی در باشگاه افتاد که خارج از بحث ما بود و نوراللهی نیز نمی‌توانست کاری انجام دهد. او از سرمایه‌های باشگاه است و خوشحالیم که او در تمرینات حضور پیدا کرد. از فرماندهی کل سپاه و سردار باران چشمه و سردار توکلی و آجورلو و مسئولان باشگاه تراکتورسازی تشکر می‌کنم. از سردار کمالی نیز به خاطر حمایت‌هایشان از بحث بازیکن سرباز تشکر می‌کنم.

پیروانی در ادامه گفت: نوراللهی به خاطر اتفاقات اخیر و دو اخطاره بودن باشگاه پرسپولیس به خاطر اتفاقات اخیر نمی‌تواند در کار نیروهای مسلح دخالت کند. این بحثی هم که پیش آمده درباره تیم ملی بوده است و به باشگاه پرسپولیس ارتباطی ندارد. بحث خدمت رفتن وظیفه هر کسی است و این که نورالهی توانست در بازی‌های آسیایی بازی کند نشان می‌دهد که کار درست بوده است.

افشین پیروانی در مورد ورودش به عرصه مدیریت فوتبال گفت: اول باید بگویم که برانکو یکی از بهترین مربیانی است که به فوتبال ایران آمده است. من با او از قدیم ارتباط داشته‌ام. در حال حاضر پرسپولیس این مربی بزرگ را به استخدام خود درآورده است و آرزو دارم ۱۰ سال دیگر هم آقای برانکو در پرسپولیس بماند. همین جا هم اعلام می‌کنم اگر آقای برانکو سالیان دیگر تصمیم به رفتن بگیرد بنده در بحث فنی ورود نمی‌کنم. یکسری از دوستان شاید در بیرون دلواپس باشند اما باید بگویم به هیچ عنوان دیگر قصد مربی‌گری ندارم. هر کسی را بهر کاری ساخته‌اند و سرنوشت من این بوده که دیگر به مربی‌گری برنگردم چون مشکل‌ترین کار، مربی‌گری است.

او در مورد جدایی‌اش از تیم ملی و سکوت ۱۰ ماهه‌اش گفت: تیم ملی مشکل امکانات داشت و کی‌روش در این مدت با تنها کسی که مشکل نداشت من بودم. می‌توانم ثابت کنم که چند روز پیش پیامک تبریک سال نو را به همدیگر دادیم و او از من دعوت کرد که با خانواده‌ام به پرتغال برویم بنابراین ارتباطمان دور نبوده و سخت از هم جدا شدیم اما یکسری مشکلات و کمبودهایی در تیم ملی وجود دارد که باید حق را به کی‌روش بدهیم. وقتی تیم ملی بالاترین رنکینگ آسیا را دارد باید بهترین امکانات را هم برایش تهیه کرد. اصل مشکل کی‌روش با فوتبال ما کمبود امکانات است. شاید بعضی از مربیان ناراضی‌اند که چرا نفرات پرسپولیس در تیم ملی زیاد هستند اما برای هر باشگاهی افتخار است که بازیکنش در تیم ملی بازی کند. آقای برانکو هم به خاطر تعصبی که دارند، با تیم ملی همکاری می‌کنند و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار