کد خبر: 885663
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
از اواخر تابستان امسال كه ناقوس مرگ براي دجالان داعشي و حاميان آنها در منطقه به‌صدا در آمد و معادلات به نفع محور مقاومت و جمهوري اسلامي ايران تغيير كرد...
سيد عبدالله متوليان
از اواخر تابستان امسال كه ناقوس مرگ براي دجالان داعشي و حاميان آنها در منطقه به‌صدا در آمد و معادلات به نفع محور مقاومت و جمهوري اسلامي ايران تغيير كرد، محور شرارت «عبري غربي وهابي» متشكل از «شيطان بزرگ امريكا»، «رژيم جعلي صهيونيستي» و «رژيم سعودي حاكم بر حجاز» دست‌ به‌كار شد و ‌«استراتژي خاورميانه ناآرام» با محوريت تضعيف و قطع نفوذ منطقه‌اي ايران بر غرب آسيا را در دستور كار خود قرار داد. گفتني است هر يك از سه كشور مذكور‌‌ هم‌اينك در بدترين شرايط تاريخي خود به‌سر مي‌برند و با مشكلات و بحران‌هاي متعدد داخلي و خارجي دست و پنجه نرم مي‌كنند.

۱ - امريكا با روي كار آوردن «ترامپ ديوانه» و عربده‌كشي حتي در برابر دوستان و هم‌پيمانان خود و برهم‌زدن قواعد بازي و توسل به «استراتژي ياغي‌گري»، نه‌تنها نتوانسته هژمون از دست رفته خود را بازيابد و احيا كند،  بلكه با افت مقبوليت و مشروعيت داخلي و بين‌المللي و خطر تجزيه و فروپاشي از درون مواجه شده است.
۲ - نتانياهو نيز در بدترين وضع ممكن با بحران فساد مالي و كاهش شديد مقبوليت حزبي و بحران مشروعيت از سوي صهيونيست‌هاي ساكن در فلسطين اشغالي و خطر واگرايي جمعيتي روبه‌رو است. 
۳ - آشفتگي و هرج و مرج سياسي در هيئت حاكمه سعودي و واماندن در باتلاق يمن و شكست برنامه‌هاي تروريستي و داعشي‌اش نيز بارز بوده و نياز به شرح و بسط ندارد. 
حقيقت اين است كه دنياي امروز اسير سه تفكر پوسيده، قرون وسطايي، شيطاني و مولد تروريسم و خشونت است: 
۱ - تفكر فاشيستي صهيونيزم‌ بين‌الملل ۲ - تفكر تروريستي وهابي سعودي ۳ - تفكر ليبرال سرمايه داري امريكايي
اين سه تفكر شيطاني عامل اصلي پيدايش و تقويت تروريسم، سبوعيت و درنده خويي، خونريزي و بي‌ثباتي در جهان بوده و با توسل و تكيه به «امپراتوري ثروت، اسلحه، تبليغات و اطلاعات» آرامش را از مردم و كشورهاي جهان گرفته‌اند. آنچه در شرايط كنوني عرصه را بر «مثلث شيطاني تروريسم» تنگ كرده و مي‌كند شكست‌هاي پي‌در‌پي آنان در تمامي برنامه‌هايشان عليه ايران است: 

۱ - طرح تقويت خصومت بين تركيه و محور مقاومت و جداسازي تركيه از ايران ۲ - طرح فروپاشي حاكميت بشاراسد و محور مقاومت ۳ - طرح ايجاد و تقويت شجره خبيثه داعش و تصرف تمامي جغرافياي مقاومت در منطقه و ايران  ٤ - طرح تشكيل كردستان مستقل به‌عنوان اسرائيل دوم و مقدمه‌اي براي تجزيه كشورهاي منطقه  ۵ - طرح تضعيف و نابودي حزب‌الله لبنان با سناريوي استعفاي سعد الحريري  ۶ - طرح كودتاي علي عبدالله صالح در يمن و اسقاط حكومت انقلابيون حوثي  ۷ - طرح انتقال تروريسم و خشونت به داخل مرزهاي ايران  ۸ - طرح بازسازي و احياي مجدد تروريسم داعشي در منطقه كه كماكان در دستور كار آنهاست. 
در چنين شرايطي كه مار زخم خورده‌ تروريسم «وهابي، صهيونيستي، امريكايي» در بن‌بست اقتدار انقلاب اسلامي ايران گير افتاده و نفسشان به شماره افتاده، از سر ناچاري تصميم به اجراي «استراتژي انتحار» گرفته‌اند: 

طبق اين طرح مقرر مي‌گردد ترامپ (با اطمينان از پايين بودن ظرفيت كشورهاي اسلامي براي مقابله) بيت‌المقدس را به‌عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي اعلام كند تا به اين ترتيب: 
۱ - مجدداً منطقه غرب آسيا را به آشوب كشيده و ناآرام كنند.

۲ - روي شكست‌هاي پي‌درپي خود در فضاي غبارآلود منطقه سرپوش بگذارند. 

۳ - با هزينه كردن دلارهاي وهابيون سعودي بين اتحاد احتمالي جهان اسلام عليه اقدام ترامپ اختلاف انداخته و جهان اسلام را به دو جبهه متخاصم ‌(موافق و مخالف) تقسيم كنند (قرار است رژيم سعودي در اين‌خصوص خط‌شكني كند.)

٤ - در پناه اختلاف افكني بين كشورهاي اسلامي مجدداً زمينه ايجاد و تقويت جريان تروريستي داعش در لباس و قواره جديد فراهم شود.

۵ - زمينه را براي تغيير آرايش منطقه عليه ايران و به نفع رژيم صهيونيستي و رژيم وهابي سعودي مهيا كنند.  

۶ - زمينه را براي درگير كردن ايران در جنگ مديريت شده و به زانو در آوردن ايران (تن دادن به مذاكرات در همه زمينه‌ها و تسليم پلكاني) فراهم آورند.

۷ - مجدداً طرح ايجاد خاورميانه جديد مبتني بر تقسيم قدرت بين كشورهاي كوچك و فاقد اقتدار را پي‌گيري كنند.

۸ - با تسلط بر غرب آسيا و انزوا و تضعيف ايران از يك‌سو و تقويت اقتدار رژيم صهيونيستي، زمينه براي بازگشت به هژمون امريكايي را فراهم آورند.  مثلث تروريست‌هاي بازنده، هم‌اينك براي سرد كردن آتش خشم ملت‌هاي جهان اسلام و مردم ايران به دو سناريو دل‌ بسته‌اند:
 
۱ - تفرقه افكني و ترتيب دادن جبهه موافق و مخالف نسبت به تصميم ابلهانه ترامپ با پشتوانه دلارهاي سعودي و استفاده از نقاط ضعف مسلمانان نظير اختلافات «شيعه و سني»، «عرب و عجم» و... 
۲ - تفرقه افكني و ايجاد اختلاف و ايجاد جبهه موافق و مخالف در بين مردم ايران نسبت به اين موضوع و سرانجام ايجاد اكثريت موافق تسليم شدن از طريق تبديل موضوع به مطالبه ملي در انتخابات آينده. 
بر اين اساس اولويت اصلي مسئولان، مردم و رسانه‌هاي مكتوب، مجازي، صداوسيما و... در كشور، حفظ اتحاد ملي و انسجام اسلامي با محوريت داغ‌تر كردن تنور خشم و نفرت ملي عليه مثلث تروريسم و تبديل اين خشم و نفرت به گفتمان عمومي و مطالبه ملي است كه رهبري معزز انقلاب اسلامي نيز در اين باره مي‌فرمايند: «.... در دفاع از نظام اسلامي، صريح باشيد وقتي چيزي به صورت گفتمان عمومي درآمد، مسئولين هم در همان جهت حركت مي‌كنند.» 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار