کد خبر: 885646
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد
مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: طرح ساماندهی آموزش زبان‌های خارجی و ایجاد تنوع در آموزش را با توجه به سبک ایرانی ـ اسلامی و تأکید مقام معظم رهبری، به 7 زبان رساندیم.
علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سالن سینمای این کانون برگزار شد، با بیان اینکه «فاضل نظری» چهره خوشنام عرصه ادب است، اظهار داشت: چهار سال پیش مراسم معارفه بنده بود و گفتم امیدوارم امانتدار خوبی برای امانتی که به من سپرده می‌شود، باشم و پس از یک دوره 4 ساله که آن را به امانتدار دیگری تحویل می‌دهم، ارزیابی‌ها نشان می‌دهد این امانت را با ارزش افزوده تحویل می‌دهم.
 
وی افزود: کانون 52 سال فعالیت کرده است و رشد مستمری در طول این سال‌ها داشته است.
 
حاجیان زاده اضافه کرد: در طول 4 سال گذشته در حوزه انتشارات، 3 دوره ناشر برگزیده شدیم در حالی که در 30 دوره گذشته، 13 دوره کانون به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شده بود.
 
وی ادامه داد: تولید فیلم بلند «پایان رویاها» و ساخت فیلم‌های متعدد تلویزیونی و کودک از دیگر کارهای صورت گرفته در این چهار سال بوده است.
 
مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: سال گذشته با 30 سالن و اکنون با 80 سالن، اکران فیلم کودک را انجام می‌دهیم و در حوزه تئاتر تلاش کردیم با تکیه بر محتوای کتاب‌های درسی و کتاب کودک، نمایش‌هایی تولید کنیم و در تریلی کانون در مناطق محروم هم 2000 اجرا داشتیم.
 
وی اضافه کرد: در حوزه اسباب‌بازی، طرح سامان بخشی صنعت اسباب بازی را در راستای حمایت از صنعت داخلی گسترش دادیم و هر سال 40 طرح جدید با مفاهیم سازنده ارائه کردیم.
 
حاجیان‌زاده افزود: نمایشگاه سراسری عرضه لوازم التحریر ایرانی را برگزار کردیم که به گسترش و شناخته شدن این صنعت کمک کرد.
 
وی تصریح کرد: کتابخانه‌ها محور اصلی فعالیت‌های کانون هستند که تعداد آنها را از 850 به 1012 کتابخانه رساندیم و کتابخانه‌های سیار را در مناطق محروم از 85 به 170 رساندیم و از 6 مرکز مخصوص مطالعه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اکنون به 40 مرکز رسیده‌ایم.
 
مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان داشت: مراکز فروش کتاب‌های کانون از 54 فروشگاه به 250 فروشگاه رسیده و فروش کتاب‌ها 4 برابر شده است.
 
وی با بیان اینکه با اجرای طرح کانون مدرسه با آموزش و پرورش ارتباط خود را بیشتر کردیم، گفت: در صدا و سیما حضور فعالی داشتیم و طرح ساماندهی آموزش زبان‌های خارجی و ایجاد تنوع در آموزش آن را با توجه به سبک ایرانی ـ اسلامی و تاکید مقام معظم رهبری به 7 زبان رساندیم و تعداد کانون های زبان از 200 مرکز به 270 مرکز رسید.
 
حاجیان‌زاده با بیان اینکه بازسازی ساختاری با محوریت مسائل کودک و نوجوان ایجاد شد، گفت: موضوع کودک و نوجوان با محوریت کانون به جریان افتاده است و به تربیت نیروی انسانی توجه ویژه‌ای داشته‌ایم.
 
وی ادامه داد: تلاش کردیم با ایجاد انگیزه برای نیروی انسانی، قدم‌های خوبی برداریم و ساختار سازمانی را در سازمان امور استخدامی به تصویب رساندیم.
 
مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه حقوق کارکنان 200 درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: متوسط بودجه کانون سه برابر شده و 200 درصد افزایش یافته و مربیان مورد حمایت بیشتر قرار گرفتند و ساماندهی مربیان پاره وقت را افزایش دادیم.
 
وی بیان داشت: در 54 سفری که به استان‌ها داشتم، نگاه‌های کاربردی را ارائه دادم و بر آن اساس چشم‌انداز 10 ساله به تصویب هیأت مدیره رسید و برنامه 5 ساله کانون ابلاغ شد.
 
حاجیان‌زاده تصریح کرد: ما در اوج هستیم و امانت را در اوج تحویل می‌دهم و برای آقای نظری آرزوی موفقیت می‌کنم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار