کد خبر: 885642
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: باید رویکرد محتوا محور را در ادامه فعالیت این کانون پررنگ کرد و توسعه کیفی را در کنار توسعه کمی مورد توجه قرار داد.
فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم معارفه خود که در سالن سینمای این کانون برگزار شد، اظهار داشت: ارزش تلاش‌های فرهنگی به ثمره آن است و زمانی که کارهای فرهنگی در قواره درست انجام شود، ثمره آن مشخص می‌شود.
 
وی ادامه داد: فرهنگ یک مشکک لفظی است؛ گاه در حوزه هنرمندان گاه در حوزه آموزش بروز می‌یابد اما فرهنگ در معنای کاملش، مجموعه‌ای از عقاید و نمادها و همه آنچه رفتار را شکل می‌دهد، است؛ اگر جامعه ایثار و بذل همت می‌کند از فرهنگ آن ناشی می‌شود و هر آنچه ما را به رفتارها هدایت می‌کند، فرهنگ است.
 
نظری اضافه کرد: اگر در دوران کودکی که دوران شکل‌گیری شخصیت است، تلاش درستی برای تربیت صورت بگیرد، اثرگذاری بیشتری دارد و با این تفسیر، این کانون از مهم‌ترین و اثرگذارترین بخش‌های جامعه است که نه می‌توان از نقش آن صرف نظر کرد و نه به جایگاه کنونی آن بسنده کرد.
 
وی ادامه داد: خدا را بابت این نعمت شکر می‌کنم و آن را افتخاری برای خود می‌دانم و برنامه‌هایی برای ادامه راه آن دارم.
 
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تشریح رویکرهای خود گفت: باید رویکرد محتوا محور را در ادامه کار پررنگ کرد و توسعه کیفی را در کنار توسعه کمی مورد توجه قرار داد تا زمینه افزایش موقعیت و اعتماد به کانون شود.
 
نظری بیان داشت: تقویت حوزه تولی‌گری به جای تمرکز بر تصدی‌گری از برنامه‌هایم است که در برخی حوزه‌ها هم اتفاق افتاده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار