کد خبر: 885614
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پسر جوان كه به خاطر هواخواهي از نامزدش، دايي او را به قتل رسانده‌است، تحت تعقيب پليس قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 23:24 شامگاه سه‌شنبه 21 آذر‌ماه امسال مأموران كلانتري 160 خزانه با تماس شهروندي از درگيري خونيني در ساختمان مسكوني با خبر و راهي محل شدند. مأموران در محل حادثه دريافتند لحظاتي قبل در پاركينگ ساختمان مسكوني بين دو مرد 37‌ساله و 22‌ساله به نام‌هاي صمد و شروين درگيري رخ داده است كه در جريان آن صمد با چاقو شروين زخمي و به بيمارستان آيت‌الله‌كاشاني منتقل مي‌شود. بدين ترتيب مأموران براي بررسي بيشتر راهي بيمارستان شدند كه مشخص شد صمد بر اثر شدت جراحات فوت كرده است. با اعلام اين خبر بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداختند.
 نخستين بررسي‌ها نشان داد ساعتي قبل از حادثه خونين، مقتول با دختر 17ساله خواهرش مشاجره لفظي مي‌كند كه دختر 17ساله تلفني موضوع را به نامزدش اطلاع مي‌دهد. پس از اين شروين به هواخواهي نامزدش به پاركينگ خانه آنها مي‌رود و با دايي نامزدش درگير مي‌شود. 
دقايقي بعد، درگيري آنها بالا مي‌گيرد كه پسر جوان با چاقو به صمد حمله مي‌كند و وي را به شدت زخمي مي‌كند. از سوي ديگر مشخص شد وقتي صمد غرق در خون نقش بر زمين مي‌شود شروين و نامزدش از محل فرار مي‌كند. 
همزمان با ادامه تحقيقات، جسد به دستور بازپرس جنايي براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. 
مأموران در تلاشند تا قاتل فراري را دستگير كنند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار