کد خبر: 885611
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
رئيس پليس راهور تهران بزرگ از اجراي طرح جديد آموزش به موتورسواران متخلف، ضمن اعمال قانون در ٢٦‌ايستگاه سيار آموزشي ويژه در ميادين و نقاط اصلي شهر تهران خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما، ‌سردار محمدرضا مهماندار گفت: با توجه به گرايش روز افزون استفاده از موتور‌سيكلت به لحاظ سهولت تردد و پايين بودن هزينه خريد و نگهداري و همچنين تبديل شدن اين وسيله به ابزاري براي امرار معاش بعضاً مشاهده مي‌شود برخي از موتور‌سواران به جهت انتفاع بيشتر با زير پا گذاشتن قوانين و ضايع كردن حقوق شهروندي چهره ناخوشايندي در آمدوشد شهري به وجود مي‌آورند. 
وي افزود: توجه به نقش غير قابل انكار آموزش در بهبود فرهنگ تردد موتورسواران، پليس راهور تهران بزرگ اقدام به راه‌اندازي تعداد ٢٦‌ايستگاه سيار آموزشي ويژه موتورسواران متخلف در ميادين و نقاط اصلي شهر كرده كه رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون جهت بازآموزي قوانين به ايستگاه‌هاي آموزشي مذكور هدايت شده و در كلاس‌هاي آموزشي شركت مي‌كنند. 
سردار مهماندار ادامه داد: از زمان اجراي اين طرح بيش از ٧هزار موتور‌سوار متخلف در اين كلاس‌هاي شركت كرده‌اند و اغلب آنها گواهي آموزشي دريافت كردند. 
رئيس پليس راهور در پايان به موتورسواران تهران توصيه كرد: رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، استفاده از كلاه‌ايمني و عدم استفاده از تلفن همراه حين رانندگي و البته رانندگي ايمن را مدنظر داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار