کد خبر: 885562
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای از متلاشی شدن باند بزرگ جعل اسکناس در کرمانشاه خبر داد.
مهر: وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای از متلاشی شدن باند بزرگ جعل اسکناس در کرمانشاه خبر داد.

وزارت اطلاعات در این اطلاعیه آورده است:

طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی یکی از بزرگترین شبکه ها و کارگاه های طراحی، چاپ و توزیع انواع اسکناس و چک پول های تقلبی در کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه شناسایی و با هماهنگی قضایی متلاشی شد.

در بازرسی از مخفیگاه و محل کارگاه این باند مقادیر قابل توجهی اسکناس، چک پول تقلبی، امکانات و تجهیزات بسیاری شامل انواع دستگاه های چاپ حرفه ای، ابزار آلات لازم برای طراحی، دستگاه های رایانه ای و نرم افزار و ده ها بسته کاغذ مخصوص که حکایت از اقدامات گسترده ی تخصصی و حرفه ای اعضای این شبکه دارد کشف و توقیف گردید.

حجم قابل توجهی از انواع اسکناس و چک پول های جعلی طی ماههای اخیر توسط اعضای این باند چاپ و به استان های همجوار و استان تهران منتقل گردیده و مورد استفاده باندهای جرایم سازمان یافته قرار گرفته است.

بررسی مقدماتی از امکانات فنی برآورد ها حکایت از آن دارد که باند مذکور طی حداقل یکسال گذشته ده ها میلیارد ریال انواع اسکناس و چک پول تقلبی تولید و توزیع نموده اند.

تعدادی از عوامل و اعضای این باند طی ماه های اخیر توسط این اداره کل شناسایی و دستگیر گردیدند و به دلیل پیچیدگی فعالیت اعضای اصلی باند، اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی کارگاه اصلی در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت و سرکرده ی اصلی باند در حین ارتکاب جرم و در محل کارگاه شناسایی و دستگیر گردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار