کد خبر: 885503
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان :
5 هزار معاون آموزشی 5 هزار مدرسه سطح استان اصفهان با"فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی" آشنا می شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی ،شرکت گاز استان اصفهان، به منظور توسعه ی فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی در سطح ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان اصفهان، به 5 هزار نفر از معاونین آموزشی مدارس سطح استان نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی آموزش داده می شود. 

سید حسن موسوی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی  اظهار داشت : طی سالهای اخیر با انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پروش استان و سایر دستگاه ها و نهادهای موثر درزمینه ی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی همچون؛ استانداری، شهرداری، دانشگاه ها، مراکز بهداشتی، صدا و سیما، جراید، ستاد ائمه جماعات و نماز جمعه،امور مساجد، بسیج دانش آموزی، شورای اداری، روابط عمومی های ادارات و سازمان ها و... اقدام به توسعه و ترویج فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی نموده است.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان گفت : طرح آموزش معاونین آموزشی مدارس سطح استان که متشکل ازیک هزار و 300 معاون در سطح مدارس شهر اصفهان و3 هزار نفر نیز در سطح مدارس شهرستان ها می باشد در حال برگزاری است که در این راستا در شهرستان اصفهان روزانه دو ناحیه آموزش و پرورش مشتمل بر 300 معاون آموزشی تحت آموزش های ایمنی قرار می گیرند. و در شهرستان ها نیز این طرح از طریق ادارات گازرسانی با هماهنگی ادارات آموزش و پرورش اجرایی می شود.

گفتنی است، در این طرح بزرگ که از دوشنبه 13 آذرماه سالجاری در شهرستان اصفهان آغاز شد طی سه روز تمامی معاونین مدارس 6 ناحیه آموزشی دخترانه و طی سه روز نیز 6 ناحیه آموزشی پسران به مدت 6 ساعت آموزش ضمن خدمت دیدند و با مبانی ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی و همچنین مواجهه با حوادث و مدیریت بحران آشنا شدند.

سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان ابراز نمود : پس از پایان طرح آموزش معاونین مدارس، برای دسترسی سریع و آسان معاونین حاضر در این طرح آموزشی دسترسی به کانال تلگرامی ایجاد خواهد شد تا از این طریق فیلم، کلیپ، کتب، جزوات آموزشی مورد نیاز ارائه گردد.

موسوی در پایان بیان داشت : تفاهم نامه شرکت گاز استان اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در آبان ماه 1395 تهیه و اعتبار آن تا پایان سال تحصیلی 96-95 تعیین شد و مجدداً امسال نیز تا پایان سال تحصیلی تمدید گردید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر