کد خبر: 884390
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
دو فرد دوجنسه كه متهم هستند در جريان درگيري با دكتراي مديريت، وي را به قتل رسانده‌اند صحنه حادثه را بازسازي كردند.
به گزارش خبرنگار ما، صبح روز دوشنبه 22 آبان‌ماه امسال بود كه مأموران كلانتري 101 تجريش با تماس تلفني شهروندي از كشف جسد مردي در خيابان هديه حوالي خيابان شريعتي در شمال تهران با خبر و راهي محل شدند. مأموران كلانتري در محل حادثه با جسد مرد 45 ساله‌اي كنار جدول خيابان روبه‌رو شدند كه بررسي‌ها حكايت از اين داشت بر اثر اصابت ضربه سختي به سرش از پاي در آمده بود. لحظاتي بعد از اعلام اين خبر قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه به تحقيق پرداخت. 

تيم جنايي در نخستين بررسي‌ها هويت مقتول را به نام سروش كه دكتراي مديريت داشت، شناسايي كردند. همچنين مشخص شد مقتول كه خانه‌اش در يكي از كوچه‌هاي اطراف محل حادثه است شب قبل همراه دو زن ديده شده كه با هم در حال مشاجره لفظي بودند.
 از سوي ديگر مأموران دريافتند آن دو زن پس از درگيري با مقتول ساعتي بعد با خودروي پژو خود به محل حادثه بازگشته كه يكي از رهگذران شماره پلاك خودرو آنها را يادداشت كرده است. بدين ترتيب مأموران با بررسي سامانه پلاك خودرو موفق به شناسايي عاملان اين حادثه شدند. تحقيقات نشان داد عاملان حادثه دو دو جنسه به نام‌هاي مرجان 28‌ساله و ميترا 21 ساله هستند كه شب قبل مهمان مقتول بوده‌اند.  سپس مأموران خيلي زود دو متهم را بازداشت كردند.  متهمان در بازجويي‌ها قتل را انكار كردن و مدعي شدند سروش هنگام درگيري پايش سر خورد و سرش به زمين برخورد كرد. 

مرجان در توضيح ماجرا گفت: من و ميترا هر دو دوجنسه هستيم و مدتي قبل در يك مهماني با هم آشنا شديم. از آن روز به بعد هميشه با هم بوديم. ما هر دو پسر بدنيا آمده بوديم، اما روحيه زنانه داشتيم به همين دليل ‌تصميم داشتيم در يكي از كشورهاي خارجي عمل كنيم و زن شويم اما به دلايلي فعلاً موفق نشديم. شب حادثه داخل خيابان با مقتول آشنا شديم. او ما را به خانه‌اش دعوت كرد و توافق كرديم در قبال گرفتن يك ميليون و 500هزار تومان ساعتي در خانه‌اش بمانيم. 

وقتي خواستيم از خانه‌اش بيرون بياييم مبلغ توافق را درخواست كرديم كه وي مدعي شد به صورت اينترنتي به حساب ما پرداخت كرده است، اما هيچ پولي به حساب ما واريز نشده بود. بعد از آن درگيري ما به خارج از خانه كشيده شد. من با قفل فرمان چند ضربه به پايش زدم و او هم عقب عقب رفت و به زمين افتاد. او آن شب خيلي مشروب خورده بود و تعادل نداشت به همين دليل با سر به زمين برخورد كرد. متهمان چند روز قبل پس از تحقيقات، صحنه حادثه را بازسازي كردند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار