کد خبر: 883633
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
سرنوشت تروریست‌ها بعد از شکست چه می‌شود؟
ترامپ دستور داده میز را بردارند و به جایش جکوزی بگذارند!
نابودی، داعش را تعقیب می‌کند. این روزها تروریست‌های داعش هر جا می‌روند موشک‌هایی را ملاقات می‌کنند که سلام ایرانی‌ها را بهشان می‌رسانند! البته این موشک‌ها فرستاده‌های خوبی نیستند و زیاد به کارشان وارد نیستند. یعنی رسم و رسوم مهمانی رفتن و پیغام رساندن را خوب بلد نیستند. اولاً قبل از رفتن خبر نمی‌دهند و سرزده خراب می‌شوند سر میزبان! ثانیاً وقتی به جایی وارد می‌شوند دیگر خداحافظی در کار نیست و همان جا آنقدر می‌مانند تا میزبان خودش مجبور شود پا به فرار بگذارد! تازه اگر از دست مهمانانش دق نکرده باشد!
از قدیم گفته‌اند مهمان مثل نفس است، به شرطی که بیاید و برود! اما اگر بیاید و بماند و نرود صاحبخانه را خفه می‌کند! اما موشک‌ها به این ضرب‌المثل اعتقادی ندارند. وقتی می‌آیند صاحبخانه کارش تمام است!
 
این همه خوش‌قولی هم نوبر است!
خوب شد ابوبکر البغدادی مُرد و این روزها را ندید. البته خبر مرگش هیچ‌وقت با اطمینان تأیید نشده است، اما من یقین دارم اگر تا حالا هم زنده بوده حالا با دیدن وضع دولتش خودکشی کرده است! آخر خیلی زور دارد که یک سردار ایرانی از دو ماه قبل اعلام کند که در فلان تاریخ شما را نابود می‌کنیم و سر موقع به وعده‌اش عمل کند! آخر این همه خوش‌قولی هم نوبر است.
 
میز اوباما با خودش رفت!
دولت اسرائیلی عراق و شام، موسوم به داعش حالا که سیطره خودش را بر مردم عراق و سوریه از دست داده، چند تا گزینه روی میزش دارد. البته این میز، میز خودشان نیست. میز باراک اوباما را قرض گرفته‌اند چون خود اوباما که دیگر به میز احتیاج نداشت، دونالد ترامپ هم از وقتی به کاخ سفید رفته دستور داده میز را بردارند و به جایش جکوزی بگذارند!
بگذریم، گزینه‌های روی میز داعش این‌ها هستند:
 
سر خودشان را ببُرند!
حالا که دستشان از سر مردم کوتاه شده و سر پیدا نمی‌کنند که قطع کنند، چند وقت یک بار دور هم جمع شوند و بین خودشان به قید قرعه چند نفر انتخاب کنند و طی مراسمی سرشان را ببرند. چند تا کانال و وبلاگ هم ایجاد کنند و این فیلم‌ها را منتشر کنند، وقتی تعداد اعضای کانالشان بالا رفت آگهی جذب کنند و از این راه یک بیزینس شیک و عالی دست و پا کنند. حتی با توجه به استعدادهایی که در این گروه یافت می‌شود، بعدها می‌توانند فیلم سینمایی هم تولید کنند و اسم کمپانی‌شان را بگذارند «دالیوود!»
 
دولت اسلامی حیفا و تل‌آویو
می‌توانند بار و بندیلشان را جمع کنند و به خانه اصلی‌شان یعنی سرزمین‌های اشغالی بازگردند. اسم مخفف گروه را هم به «داحت» تغییر دهند و به تشکیل دولت اسلامی حیفا و تل‌آویو بپردازند!
 
جنگ کنتراتی!
رئیس جمهور ترکیه، در ماجرای داعش یک سیر تحول شخصیتی را تجربه نمود که برایش مثل یک دوره آموزشی عرفان نظری بود! در این دوره وی ابتدا خیال می‌کرد ظهور داعش چیز بدی هم نیست و می‌تواند به تسویه حساب شخصی با بشار اسد بپردازد. در ادامه با قدرت گرفتن داعش به مرحله این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست رسید و به شکر خوردن علاقه نشان داد. بعدتر که تومار داعش پیچیده شد تلاش کرد خودش را قاطی برنده‌ها کند و بگوید ما سه نفر را کجا می‌برید؟! اما صحبت ما از گزینه برای داعش بود، گزینه‌ای که رجب طیب اردوغان می‌تواند روی میز داعشیان بگذارد، این است که آن‌ها را یک‌جا جمع کند و توجیهشان کند که تا وقتی ایران در صحنه هست زور ما به دولت سوریه و عراق نمی‌رسد، پس بیایید همین‌جا پیش خودمان، جنگ با پ.ک.ک را کنترات بردارید و همین جا مشغول باشید!
 
شمع‌سازی در اروپا
اما داعش‌ها اگر نخواهند در منطقه بمانند و دلشان برای خانه تنگ شده باشد، می‌توانند برگردند به اروپا و آنجا تولیدی شمع بزنند! شمع‌سازی شغل پردرآمدی است، مخصوصاً اینکه می‌توانند از طریق فرانسه شمع‌ها را به ایران صادر کنند و همزمان زمینه فروش و بازاریابی را با عملیات خودشان در پاریس مهیا کنند! این یک تجارت خلاقانه است که علم بازاریابی را متحول می‌کند.
 
زغال‌فروشی با پرچم سیاه
اگر هم نخواستند به اروپا بروند و دنبال کسب و کاری در همین منطقه هستند، گزینه‌ای در اختیار دارند که می‌توانند پرچم‌های سیاهشان را تغییر کاربری داده و به عنوان تابلوی زغال‌فروشی استفاده کنند! بله، داعش یک سری فروشگاه زنجیره‌ای زغال‌فروشی در سرتاسر منطقه تأسیس کند و ضمن فروش لوازم کباب، دماغ سوخته هم بخرد. من حتم دارم در بخش خرید دماغ سوخته خیلی مشتری خواهد داشت. تا دلتان بخواهد شیوخ منطقه محصول مورد نظر را در اختیار دارند و روی دستشان باد کرده است!
ضمناً به این ترتیب بعد از اینکه زمستان امسال گذشت، رو سیاهی به زغال‌ها می‌ماند و کسی دیگر کاری به کار داعش نخواهد داشت!
 
موشک گزینه‌زن!
گزینه‌هایی که برشمردیم همگی در حال حاضر روی میز هستند و داعش می‌تواند از آنها استفاده کند... اما یک لحظه صبر کنید! همین الان خبر رسید که یک موشک نقطه‌زن درست روی میز مذکور فرود آمده و به زبان فارسی عرض ادب می‌کند! بنابراین همه گزینه‌ها با میزشان دود شد رفت هوا! فعلاً تا اطلاع ثانوی گزینه دیگری موجود نیست، داعشیان عزیز علی‌الحساب به روال سابق به نابود شدن ادامه دهید تا گزینه‌ها از راه برسند! 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر