کد خبر: 882268
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
سردار غيب‌پرور در آيين اهداي جهيزيه به نوعروسان نيازمند:
بايد به سمت اشتغال‌زايي براي جوانان و كمك به دولت در اين زمينه حركت كنيم كه در اين باره برنامه‌ريزي‌هايي هم انجام شده است.
سردار غلامحسين غيب‌پرور، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در آيين اهداي جهيزيه به نوعروسان نيازمند اظهار داشت: از موضوعات اصلي ما در بسيج خدمت‌رساني به مردم، مردم‌داري و مردم‌ياري است. وي افزود: تهيه جهيزيه، ساخت خانه براي محرومان، ويزيت رايگان، نهال كاري در شهري مثل تهران و كارهايي از اين دست كه به صورت مردمي و با پول مردم انجام مي‌شود نشان مي‌دهد كه جامعه اسلامي ما زنده است. 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه بسيج از روز اول تاسيس توفيق خدمت به مردم را داشته و اين را شعار و سرلوحه اصلي كارهاي خود قرار داده است اظهار داشت: در حادثه دلخراش زلزله كرمانشاه از اقصي نقاط كشور مردم تلاش و كوشش‌هايي را براي كمك به مردم اين منطقه انجام دادند كه در تهران نيز سپاه تهران بزرگ جزو اولين‌ها بود كه در اين رابطه اقدام كرد. وي گفت: اگر چه اين حادثه دلخراش بود، اما مردم ايران همت كردند و از همان لحظات اول به كمك زلزله‌زدگان رفتند. اين خدمات بسيار خوب است اما بايد به سمت اشتغال‌زايي براي جوانان و كمك به دولت در اين زمينه حركت كنيم كه در اين رابطه برنامه‌ريزي‌هايي هم انجام شده است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار