کد خبر: 882235
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

لیگ والیبال

سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه دور برگشت مرحله مقدماتی و مرحله پلی آف لیگ برتر مردان سال ۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام شهید «محسن حججی» از روز چهارشنبه 29 آذرماه شروع می‌شود و یکشنبه 15 بهمن ماه به پایان می‌رسد.‌

در این مدت، 66 دیدار در یازده هفته دور برگشت برگزار می شود که در روز چهارشنبه (29 آذر ماه) هفته نخست دور برگشت پنج دیدار برگزار می‌شود و دیدار شهرداری ورامین و بانک سرمایه روز یکشنبه سوم دیماه در ورامین پیگیری خواهد شد.

60 دیدار دیگر دور برگشت در قالب 10 هفته در روزهای چهارشنبه ششم دی ماه، یکشنبه دهم دی ماه، چهارشنبه 13 دی ماه، چهارشنبه 20 دی ماه، یکشنبه 24 دی ماه، چهارشنبه 27 دی ماه، چهارشنبه چهارم بهمن ماه، یکشنبه هشتم بهمن ماه، پنج شنبه 12 بهمن ماه و یکشنبه 15 بهمن ماه برگزار می‌شود.

پس از پایان مرحله مقدماتی، هشت تیم برتر به مرحله پلی آف صعود می‌کنند که دیدارهای این مرحله به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود و تیم‌های بالای جدول در دیدارهای اول و سوم میزبان خواهند بود.

مرحله نخست پلی آف روزهای چهارشنبه 18 و 25 بهمن ماه پیگیری خواهد شد و اگر نیاز به مسابقه سوم بود، یکشنبه 29 بهمن ماه تیم‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند. در این مرحله تیم‌های اول جدول مقدماتی با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم مسابقه خواهند داد.

در مرحله دوم پلی آف نیز تیم‌های برنده مرحله نخست در سه دیدار با هم روبرو می‌شوند تا تیم‌های پیروز به جمع چهار تیم برتر صعود کنند. دیدارهای این مرحله نیز روزهای چهارشنبه دوم و نهم اسفند ماه برگزار می شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، یکشنبه 13 اسفندماه این بازی ها انجام می‌شود.

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال مردان سال 96 (دیدارهای رده بندی و فینال) نیز از روز چهارشنبه 16 اسفند ماه (دور رفت) شروع می‌شود و دور برگشت این مرحله نیز روز چهارشنبه 23 اسفند ماه برگزار خواهد شد. در صورت نیاز به مسابقه سوم این مرحله، روز یکشنبه 27 اسفندماه تیم ها به مصاف یکدیگر می روند تا تیم های اول تا چهارم لیگ برتر امسال را معرفی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار