کد خبر: 882230
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

جام جهانی

اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال به همراه کاناوارو، کافو، پویول و ... به عنوان ستاره‌های جدید مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه، فیفا پس از انتخاب گری‌لینه‌کر، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و ماریا کوماندنایا، روزنامه‌نگار مشهور روسیه به عنوان مجریان اصلی مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 دستیاران آنها را نیز معرفی کرد که نام افراد مشهور دنیای فوتبال دیده می‌شود.

نیکیتا سیمونیان، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال روسیه سفیر فیفا در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی خواهد بود. اسطوره‌های پیشین جهان فوتبال شامل دیگو مارادونا، فابیو کاناوارو، کارلوس پویول، لوران بلان، گوردون بنکس، کافو و دیگو فورلان نیز در جمع 8 دستیار ویژه این مراسم هیجان‌انگیز هستند.

مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه 10 آذر ماه سال جاری در کرملین برگزار خواهد شد.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 مربوط به دستورالعمل جدیدی در کازان به عنوان یکی از 11 شهر میزبان این رقابت‌ها است.

ایزور متسشین، شهردار کازان اعلام کرد که مناطق ویژه‌ای در این شهر جهت عکس‌گرفتن هواداران فوتبال در مدت‌زمان جام جهانی 2018 روسیه تعیین شده است. معماران و طراحان کازانی طرحی را ارائه کردند که با نصب مجسمه‌های  هنری، طرح‌های گرافیکی و نقاشی‌های روی دیوار هواداران فوتبال از سراسر جهان را ترغیب به گرفتن عکس در کنار آنها خواهد کرد.

جام جهانی 2018 در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر برگزار خواهد شد. ایران یکی از 32 تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار