کد خبر: 882229
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
راننده خودرو كه از سوي زوج افغاني ربوده و حبس شده بود در غفلت آنها دست و پايش را باز كرد و براي فرار خودش را از پنجره به پشت بام همسايه پرتاب كرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 16 عصر روز پنج‌شنبه يازدهم آبان ماه مأموران كلانتري 132 نبرد با تماس تلفني شهروندي از حادثه آدم‌ربايي در خانه‌اي با خبر و راهي محل شدند‌. مأموران در محل حادثه كه پاركينگ خانه‌اي در كوچه رسا طلب بود دريافتند لحظاتي قبل ساكنان كوچه، زن افغاني را به اتهام آدم‌ربايي دستگير كرده‌اند. همچنين مشخص شد مردي كه از سوي زن افغاني و شوهرش گروگان گرفته شده بود پس از فرار از دام آدم‌ربايان از مردم درخواست كمك مي‌كند و ساكنان كوچه هم اين زن افغاني را هنگام فرار دستگير مي‌كنند. در ادامه مأموران زن افغاني را همراه شاكي به اداره پليس منتقل كردند. شاكي در توضيح ماجرا گفت: من دانشجو دانشگاهي در شهرستان اصفهان هستم و براي خرج زندگي‌ام با خودروي پژويم مسافركشي هم مي‌كنم. صبح ديروز زن و مرد افغاني در يكي از ميدان‌هاي مركزي اصفهان به سراغ من آمدند و خودروام را به صورت دربست به مقصد تهران كرايه كردند. من آنها را سوار كردم و به طرف تهران به راه افتاديم. زن و مرد افغاني زياد با هم حرف نمي‌زدند و بيشتر سرشان به موبايل‌هايشان گرم بود و در حال ارسال پيامك بودند. نزديك شهرستان قم آنها به من آب ميوه دادند و من هم خوردم. ساعتي بعد احساس خواب آلودگي به من دست داد، اما به هر طريقي بود تا تهران رانندگي كردم تا اينكه به در خانه آنها رسيديم. 

وقتي از خودرو پياده شدم حالم خيلي بد بود و به صورت نيمه هوشيار بودم كه چند ساعت بعد وقتي به هوش آمدم متوجه شدم زن و مرد افغاني دست‌ها و پاهايم را با چسب پهن بسته و در اتاقي زنداني كرده‌اند. هر چقدر داد و فرياد كردم كسي به كمكم نيامد تا اينكه ساعت 5 صبح امروز زن و مرد جوان به اتاقم آمدند. آنها با چوب مرا كتك زدند و براي اينكه مرا بترسانند چند ضربه به پاهايم زدند. با گريه و التماس خواستم مرا رها كنند، اما آنها همه مدارك و پول‌ها و كارت عابرم و رمزش را به زور از من گرفتند. آنها از من خواستند با خانواده‌ام تماس بگيرم و مدعي شوم براي من اتفاقي رخ داده و از آنها بخواهم به حسابم پول واريز كنم. من از ترس با خانواده‌ام تماس گرفتم و درخواست پول كردم. پس از اين مرد جوان به زنش چاقو، شوكر داد تا از من مراقبت كند و خودش براي برداشت پول و فروش خودروام از خانه بيرون رفت. او به همسرش گفت اگر فرار كردم مرا با چاقو بكشد. چند ساعتي گذشت و زن جوان از من مراقبت مي‌كرد و در اين مدت من هم به صورت پنهاني دست‌هايم را باز كردم كه زن جوان متوجه شد و با چاقو به من حمله كرد. با هم درگير شديم كه از پنجره اتاق خودم را به پشت‌بام همسايه پرتاب و درخواست كمك كردم. زن افغاني از ترس فرار كرد كه همسايه‌ها متوجه موضوع شدند و او را دستگير كردند. 

پس از اين مأموران در يك قرار صوري شوهر زن جوان را بازداشت كردند. 
ديروز دو متهم به دادسراي امور جنايي منتقل شدند و مورد بازجويي قرار گرفتند. زن و شوهر افغاني در بازجويي‌ها به دو مورد آدم‌ربايي اعتراف كردند. 
متهم گفت: مدتي قبل مبلغ 25 ميليون تومان از يكي از بستگانم قرض گرفتم تا با آن كار جديدي شروع كنم، اما به دليلي تمامي پول‌هايم را از دست دادم. طلبكار وقتي فهميد ورشكست شده‌ام پولش را درخواست كرد، اما من پولي نداشتم به او بدهم تا اينكه با همسرم اين نقشه را طراحي و اجرا كرديم. 
دو متهم به دستور قاضي ايلخاني، بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران براي تحقيقات بيشتر و شناسايي شاكيان احتمالي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار