کد خبر: 882198
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
برافراشتن پرچم ايران و حفظ رکوردهاي منحصر به فرد ورزشکاران کشورمان آرزوي هر ايراني است و مطمئناً همه ما براي حفظ اين رکوردها تمام تلاش‌مان را به کار مي‌بنديم. در روزهاي اخير بارها در مورد احتمال شکسته شدن رکورد آقاي گلي وحيد شمسايي توسط بازيکن برزيلي صحبت شده است. نکته‌اي که همه روي آن اتفاق نظر داريم، اين است که رکورد آقاي گلي بايد براي ايران باقي بماند و در اين راه هر کسي هر کاري از دستش برمي‌آيد بايد انجام دهد. فالکائو تنها هفت گل تا رسيدن به رکورد شمسايي فاصله دارد و اين يعني اينکه نبايد دست روي دست بگذاريم. شمسايي بازيکن سابق تيم ملي است و براي رسيدن به اين افتخار سال‌ها زحمت کشيده، اما اظهارنظرهاي مختلف و حتي مصاحبه‌هاي وحيد شمسايي کار را با مشکل مواجه کرده است.

در حالي که رقيب برزيلي در بازي‌هايي بسيار سطح پايين شرکت مي‌کند و آمار گل‌هايش را بالا مي‌برد، اما اختلاف با فدراسيون فوتبال مشکلاتي را به وجود آورده است. در شرايطي که با تعامل با فدراسيون مي‌توان مشکل شمسايي و رکوردش را حل کرد. خود وحيد شمسايي تيم‌هايي را مدنظر دارد كه مسئولان مي‌توانند با همان تيم‌ها وارد مذاکره شوند. به اين نکته توجه داشته باشيد که ما با هر تيمي نبايد بازي کنيم، در واقع بايد فرصت گلزني براي شمسايي را فراهم كنيم.

از طرفي ليگ برتر فوتسال با فشردگي زيادي در حال برگزاري است و از سوي ديگر يک تورنمنت چهارجانبه را در پيش داريم که عملاً فرصتي براي بازي دوستانه باقي نمي‌گذارد. رکورد شمسايي بحثي ملي است که بايد مورد توجه همه قرار بگيرد. او در حال حاضر در شرايطي نيست که بتواند براي تيم ملي بازي کند و بايد يک بازي مختص به حفظ رکورد براي شمسايي برگزار شود. متأسفانه برخي بي‌توجهي‌ها نيز انتقاد آقاي گل جهان را در پي داشته که البته انتقادهاي او بحق است. تيم ملي سوم جهان شد و کسي توجهي نکرد. به غير از شمسايي خيلي‌هاي ديگر هم هستند که از بي‌توجهي‌ها به ستوه آمده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار