کد خبر: 882167
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
محسن پورسيدآقايي، مديرعامل سابق شركت راه‌آهن و معاون عباس آخوندي در دولت يازدهم به دليل مسئوليت‌داشتن در فاجعه قطار سمنان مجبور به استعفا شد، البته وی که به تازگي توسط نجفي به سمت معاون حمل‌و‌نقل شهرداري تهران منصوب شده، در مصاحبه‌اي با خبرگزاري ايسنا، محمدباقر قاليباف را به مناظره فراخوانده است!

به گزارش سايت مشرق، او در واكنش به صحبت‌هاي اخير قاليباف مبني بر سياسي بودن تعطيلي خط 7 متروی تهران گفته است: اگر واقعيت‌هاي عملكرد گذشته در بسياري از حوزه‌ها كمتر گفته مي‌شود، فقط و فقط به خاطر اين است كه اعتماد مردم به نهاد شهرداري در سال‌هاي گذشته به حد كافي آسيب ديده است و بيش از اين مخدوش نشود اما در عين حال اگر ترديد دارند يا نمي‌خواهند بپذيرند كه افتتاح خط ۷ مترو عجولانه و بازي تبليغاتي با جان و سلامتي مردم بوده است، بنده براي مناظره در اين‌خصوص در هر دانشگاهي كه ايشان تعيين كنند، اعلام آمادگي مي‌كنم. 

بايد دانست كه درخواست مناظره همواره درباره يك امر نامكشوف صورت مي‌گيرد نه الزاماً درباره يك امر آشكار و بين. چه اينكه عقلاني نيست شهردار سابق تهران طي 12سال صدارت خود، حتي يك اشتباه هم در ايجاد خطوط مترو نداشته است، قصد داشته باشد خط 7 مترو را به خاطر يك نمايش سياسي يا بدون داشتن امنيت كافي افتتاح كند. جدا از اين مسئله، بايد گفت: شايد عجيب‌تر از اين ممكن نباشد كه فردي که به دليل مسئول بودن در حادثه تصادف دو قطار و كشته شدن چندين انسان، از سمت خود استعفا كرده، اكنون مدعي كسي مي‌شود كه در دوران مديريت او هرگز چنين اتفاقاتي رخ نداده است.

بخش جالب ماجرا نيز آنجاست كه پورسيدآقايي از اين مي‌گويد که واقعيت‌هاي عملكرد قاليباف را كمتر مي‌گوييم تا اعتماد مردم كمتر مخدوش شود! اين در حالي است كه اصلاح‌طلبان و رسانه‌هاي آنها طي دو سال گذشته، هرآنچه در توان داشته‌اند براي تخريب مديريت جهادي قاليباف در شهرداري تهران بيان كردند و به كار بستند. دروغي به نام املاك نجومي، صحبت‌هاي عجيب و غريب درباره حادثه پلاسكو، ادعاي فساد گسترده در شهرداري تهران و تحويل گرفتن «شهر سوخته» و «جهنم» از قاليباف تنها بخشي از همين صحبت‌ها بوده كه پورسيدآقايي مدعي نگفتن آنهاست. جالب‌تر آنكه اصلاح‌طلبان حتي با ذره‌بين هم به دنبال عيب‌يابي از كارنامه جهادي قاليباف بوده‌اند و ماجراهاي بلااثباتي مثل «تخريب 4 باغ» يا «گم شدن 205 ميليون تومان در شهرداري تهران» كه توسط الويري و ميرلوحي مطرح شد اما كسي به آنها وقعي ننهاد، از جمله اين جد و جهدها براي ملكوك كردن عملكرد قاليباف بوده است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار