کد خبر: 882166
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
مشاور عالي مقام‌معظم‌رهبري گفت: همه ما مسلمين نسبت به تماميت سرزمين حجاز و دفاع از مكه و مدينه متفق‌القول هستيم، ليكن اين امريكايي‌ها و صهيونيست‌ها هستند كه مي‌خواهند حاكمان سعودي را با اعمال مستبدانه و توطئه خودشان به سمت نابودي بكشانند.
به گزارش فارس، سردار سرلشكر يحيي صفوي دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم‌كل‌قوا در اجتماع پرشور بسيجيان و همايش بسيجيان مركز مقاومت بسيج سازمان اوقاف و امور خيريه گفت: تفكر بسيجي از حوزه جغرافيايي ايران به منطقه غرب آسيا منتشر شده است و در سال 62 جوانان و شيعيان لبنان، مقاومت اسلامي لبنان يا حزب‌الله را با كمك سرداران بزرگي همچون حاج احمد متوسليان شكل دادند، هم‌اكنون نيز پس از 34 سال، ‌عملكرد اين تشكل قدرتمند يعني حزب‌الله لبنان را در مقابله با رژيم‌صهيونيستي و ايجاد آرامش و امنيت براي مردم لبنان مشاهده مي‌كنيد.

صفوي با اشاره به سخنان رهبر شجاع حزب‌الله لبنان در پاسخ به بيانيه وزرا خارجه اتحاديه عرب گفت: حقيقتاً اين ننگ بزرگي است براي برخي از دولت‌هاي عربي كه نوكر دلارهاي عربستان سعودي باشند و حزب‌الله را تروريست بنامند. 
دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم‌كل‌قوا با اشاره به پيروزي‌هاي اخير جبهه مقاومت در سوريه گفت: اين قدرت بسيج مردمي سوريه بود كه با مستشاران نظامي ايران بيش از 70هزار نيروي بسيجي سوريه را در كنار ارتش سوريه براي مقابله و آزاد‌سازي مناطق اشغال شده همچون حلب، ديرالزور، رقه و روز دوشنبه آزاد‌سازي البوكمال، آخرين منطقه استقرار داعشي‌ها به پيروزي رساند. وي تصريح كرد: اين تفكر بسيجي به سوريه رفت و به كمك دولت، ملت و ارتش سوريه باعث شكست ائتلاف امريكايي و صهيونيستي سعودي شد.

صفوي افزود: تفكر بسيجي و تجربه بسيج در ايران توسط نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و فرمانده دلاور آن سرلشكر حاج قاسم سليماني بنا به درخواست دولت عراق به عراق رفت و بيش از 20 تيپ حشدالشعبي عراق را تشكيل داد و باعث نجات بغداد، سامرا و موصل و اربيل و همچنين خنثي‌شدن توطئه تجزيه شمال عراق و تصرف مناطق نفتي كركوك تا مرز تركيه شد. وي گفت: اين تفكر بسيجي رژيم‌صهيونيستي را براي هميشه در ايجاد فتنه جديد در منطقه شكست داد. تفكر بسيجي در يمن نيروهاي مردمي و جهادي شمال يمن يعني حوثي‌ها را شكل داد. حوثي‌ها با كمك مكتب جهاد و مقاومت به مقابله با تجاوز پادشاهي سعودي و قتل عام مردم بي‌گناه يمن پرداخته‌اند. صفوي ادامه داد: ميليون‌ها كودك يمني در معرض بيماري وبا و مرگ ناشي از بيماري و كمبود غذا به سر مي‌برند، چرا اجلاس وزرای اتحاديه عرب يك حكم در محكوميت اين همه قساوت و جنايت عربستان سعودي نداده و سكوت مرگبار كرده است.

صفوي با اشاره به گزارش مطالعاتي امريكايي‌ها و انتشار آن گفت: براساس گزارش مطالعاتي كه چند سال قبل توسط امريكا با عنوان جهان تا سال 2030 منتشر شد، تا سال 2030 رژيمي با عنوان آل‌سعود در خاورميانه وجود نخواهد داشت و در اين گزارش احتمال تجزيه عربستان را هم داده‌اند. مشاور عالي مقام‌معظم‌رهبري گفت: همه ما مسلمين نسبت به تماميت سرزمين حجاز و دفاع از مكه و مدينه متفق‌القول هستيم، ليكن اين امريكايي‌ها و صهيونيست‌ها هستند كه مي‌خواهند حاكمان سعودي را با اعمال مستبدانه خودشان و با ظلم و تجاوز و توطئه خودشان به سمت نابودي بكشانند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار