کد خبر: 882128
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
هفته هشتم لیگ برتر والیبال روز در حالی فردا با انجام شش دیدار پیگیری می شود که سایپا به مصاف سارویه ساری می رود. در دیگر بازی تیم هاوش گنبد میزبان شمس است. شهرداری ارومیه برابر شهرداری تبریز مسابقه خواهد داد. در یزد خاتم اردکان میزبان شهرداری ورامین است. تیم رعد پدافند هم در کاشام میزبان تیم پیکان خواهد بود. در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم‌های بانک سرمایه و کاله مازندران در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند
در نخستین مسابقه نارنجی‌پوشان در حالی در خانه والیبال تهران، از ساعت ۱۵ به مصاف سارویه ساری می‌روند که این هفته سرمربی جدید خود را روی نیمکت خواهد داشت. سایپا هفته گذشته بعد از باختی که برابر شمس  داشت دست به تغییرات کادر فنی زد و ژیوکوف، سرمربی بلغاری خود را بر کنار کرد و شعبان خمسه را جایگزین او کرد.تیم سایپا در حال حاضر با سه برد و ۹ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد و سارویه با دو برد و هفت امتیاز در جایگاه دهم است.
در دیگر مسابقه هفته هشتم لیگ برتر تیم هاوش گنبد در سالن  المپیک شهر گنبد میزبان شمس است. گنبد در حال حاضر فقط یک برد در کارنامه دارد برای برد به مصاف شمس می رود. تیم شمس هم اکنون با ۹ امتیاز و سه برد در رتبه هفتم جدول است و هاوش با سه امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. شاگردان محمد وکیلی که ملی‌پوشان نوجوان والیبال ایران هستند، هفته گذشته بازی بسیار خوبی را برابر سایپا به نمایش گذاشتند .هاوش با یک برد و پنج باخت و یک بازی کمتر با سه امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.
شهرآورد آذری ها هم  در سالن غدیر ارومیه از ساعت ۱۶ بین دو تیم تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز برگزار می شود.جدالی حساس بین دو تیم آذری. تبریزی‌ها در این هفت هفته بسیار قدرتمندانه بازی کرده‌اند و تا به این جا به همراه بانک سرمایه تنها تیم‌های بدون شکست لیگ هستند و از طرف دیگر شهرداری ارومیه که نتوانسته انتظارات را آؤرده کند نمی خواهد جلو هواداران خود مغلوب باشد.
در دیگر بازی شهرداری ورامین در اردکان به مصاف خاتم  می‌رود. شهرداری ورامین تا بحال نتایج خوبی با نفرزاده کسب کرده و با کسب چهار برد و سه باخت در رده سوم قرار دارد. خاتم علی رغم این که در سه بازی اول خود سه برد کسب کردند اما چهار هفته است که بردی نداشته اند و قطعا برای بازی فردا برد می خواهند.اردکانی‌ها با سه برد و چهار باخت ۹ امتیازی هستند و در رده نهم جدول قرار دارند. شاگردان فرهاد نفرزاده در شهرداری ورامین با چهار برد و ۱۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند. عباسعلی میرحسینی، سرمربی تیم خاتم اردکان در بازی قبل به دلیل اعتراض‌های مکرر به داوری، درگیری لفظی با داور و دریافت کارت های زرد و قرمز یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.
دیگر بازی در کاشان برگزار می شود .تیم قعر نشین رعد پدافند میزبان پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت‌هاست. شاگردان پیمان اکبری در دیدار با نماینده کاشان به دنبال کسب پنجمین برد متوالی خود هستند و به نظر نمی‌رسد که برای رسیدن به این هدف مشکل خاصی داشته باشند.پیکانی‌ها هم اکنون با چهار برد و ۱۲ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند .
در آخرین مسابقه هم بانک سرمایه میزبان تیم کاله خواهد بود.شاگردان کارخانه که در هفت هفته گذشته بدون باخت مقتدرانه در صدر جدول ایستاده اند به نظر نمی رسد برابر کاله کار سختی پیس رو داشته باشند. شاگردان بهروز عطایی در کاله با وجود یک بازی کمتر با چهار برد و دو باخت ۱۲ امتیاز دارند و در مکان پنجم ا یستاده اند.این بازی ساعت ساعت 17 و 30 دقیقه در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد.

برنامه دیدارهای هفته‌ هشتم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
سایپا – سارویه ساری (ساعت ۱۵ ، خانه والیبال)
خاتم اردکان – شهرداری ورامین (ساعت ۱۵ ، سالن خاتم)
رعد پدافند کاشان – پیکان تهران (ساعت ۱۶، سالن هفت مهر)
شهرداری ارومیه – شهرداری تبریز (ساعت ۱۶، سالن غدیر)
هاوش گنبد – شمس تهران (ساعت ۱۶، سالن  المپیک)
بانک سرمایه – کاله آمل (ساعت ۱۷:۳۰، خانه والیبال)




وحید صابری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار